Vraag

Netwerkproblemen


Sinds gisteren beschik niet langer over een netwerkverbinding. Mijn vriend die ook een klant is van jullie heeft dit probleem niet. Uiteraard is de rekening betaald. Hoe snel kan/gaat dit opgelost worden?

2 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Goedenavond @mariekedelsink

Welkom op de T-Mobile Community! :)

Wat voor telefoon heb je?
Waarschijnlijk zijn de APN-instellingen niet goed ingesteld.
Heb je je telefoon al eens opnieuw opgestart?

Groetjes,
Leroy
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Marieke,

Welkom op het Forum! :)

Is er in de tussentijd al iets veranderd aan de situatie? Heb je al in de 'Toestelhulp' gekeken? Hier kun je door middel van een stappenplan kijken waar het probleem zit en wat je hier aan kunt doen! :)

Laat even weten of het wat opgeleverd heeft, anders kijken we weer verder!

Reageer