Vraag

Netwerkradar

  • 13 juli 2011
  • 7 reacties
  • 380 Bekeken

Reputatie 2
Ik heb de app netwerkradar op mijn Iphone geinstaleerd, ik maak ook diverse metingen en meldingen. Mijn beste melding is dat ik slecht mobiel internet heb, ook vaak helemaal geen verbinding. Het komt ook regelmatig voor dat mensen mij bellen maar de gesprekken komen dan niet aan.

Wat gaat T-mobile hieraan doen ? Ik heb een abo bellen en internet als dit slecht werkt lijkt het mij logisch dat T-mobile restitutie geeft op de maandelijkse kosten.

groet,

Dik

7 reacties

Reputatie 6
@DikZwaan
Ik vind het vervelend dat je deze problemen ervaart. De meldingen die je verstuurt via de NetwerkRadar App komen bij ons binnen en worden gebruikt voor optimalisatie en eventuele uitbreiding van het netwerk. Ik wil je graag adviseren om melding te maken van het probleem via de dekkingskaart. De melding wordt dan onderzocht door de netwerkspecialisten en zodra de resultaten van het onderzoek bekend zijn wordt er contact met je opgenomen.
Reputatie 2
Werkt die App nu wel goed dan? Heb al regelmatig gehad dat ik geen bereik had, de App gebruik en die aangeeft dat het op alle fronten 'perfect' zou zijn. Heb de App dan ook maar verwijderd, aangezien de betrouwbaarheid ervan wel énorm in twijfel getrokken kon worden.
Reputatie 2
Update: App maar toch weer gedownload.

Krijg de volgende resultaten:

Verbinding: SLECHT

Bandbreedte download: SLECHT

Bandbreedte upload: MISLUKT
Reputatie 2
@[url=" https:=]DikZwaan[/url]
Ik vind het vervelend dat je deze problemen ervaart. De meldingen die je verstuurt via de [url=" http:=]NetwerkRadar App[/url] komen bij ons binnen en worden gebruikt voor optimalisatie en eventuele uitbreiding van het netwerk. Ik wil je graag adviseren om melding te maken van het probleem via de [url=" http:=]dekkingskaart[/url]. De melding wordt dan onderzocht door de netwerkspecialisten en zodra de resultaten van het onderzoek bekend zijn wordt er contact met je opgenomen.


Raymond,

Bedankt voor je reactie, heb er alleen niet zoveel aan, als ik via de dekkingskaart doormoet geven wanneer ik geen bereik/geen verbinding heb ben ik ongeveer de hele dag bezig, daar voor heb ik de netwerkradar app erop gezet, volgens mij geeft die door wat mijn locatie ed is.
Ik kan niet eens inloggen bij de dekkingskaart, hoewel ik wél een abbonement heb wat niet via mijn werk is.. Leuk! Wil je dingen aangeven en jullie een handje helpen, krijg je dit.. Jammer!
Reputatie 6
Badge +9
@DikZwaan , volgens mij hoef je maar 3 meldingen te doen in 1 keer.
3 x de gegevens opschrijven en invullen op de dekkingskaart is niet zo lastig.
Dit is de beste weg om je problemen kenbaar te maken.
Reputatie 5
@teunp
Jammer dat het niet lukt om een melding door te geven via de dekkingskaart. Ik heb geprobeerd om het formulier te openen en dit lukte zonder problemen.

Laat je weten of je nog problemen hebt met het formulier?

Reageer