Vraag

Netwerkradar meldingen


Na hoeveel meldingen van slecht bereik via de app "Netwerkradar" komt T-Moblie in de aktie?

This topic has been closed for comments

10 reacties

net zo vlot als dit forum dus... hahaha

Reputatie 6
als het goed is word er contact met je gezocht maar je kan beter de netwerkformulier invullen meer kans daar word beloofd binnen een bepaalde tijd ik dacht (48 uur )contact met je opgenomen via de app niet
Reputatie 6
Badge +9
Naar aanleiding van meldingen wordt je niet terug gebeld.
De meldingen worden wel verzameld en als er veel klachten zijn in een bepaalde regio wordt er bekeken zijn wat de mogelijkheden zijn om de dekking te verbeteren.


Beste kan je zoals Arie zei een melding maken via de dekkingskaart, er wordt dan binnen een week kontakt met je opgenomen.
T-Mobile.nl: Dekkingskaart
Reputatie 2
Hallo,Netwerkradar heeft totaal geen nut om te gebruiken,ik stuur al 1(een) maand meerdere malen per dag deze melding door bijna altijd geen internet of geen bereik BUITEN.

De dekkingskaart geeft aan goed internet 3G buiten volgens de kleurencode op die kaart ,maar mooi niets ,

Wij staan +/- maanden per jaar op deze camping 6109ab (in deze omgeving zijn binnen 3 kilometer meerdere campings overal het hetzelfde probleem) het wordt tijd dat T-Mobile laat zien dat ze het echt goed voor hebben met zijn klanten,ik wordt er moe van die blinde muur van T-Mobile service met hele kleine lettertjes van wij doen ons best.

groet Hans
Reputatie 7
@pleunhans
De meldingen die gedaan worden komen binnen bij T-Mobile en worden ingezet voor optimalisatie en uitbreiding van de dienstverlening. Zie ook de reactie van centaur boven jouw bericht en de informatie op de T-Mobile website.

Ik zie dat je eergisteren de dekkingskaart hebt ingevuld. Binnen 10 dagen wordt er contact met je opgenomen door een Netwerk Specialist.
Reputatie 2
Vorig jaar al door een vriendelijke dame(van helpdesk T-Mobile )hierover benaderd ,volgens netwerkspecialisten is mijn klacht terecht maar lokatie is niet Uw woon/werk lokatie daarom geen actie van T-Mob.

Waar is mobile telefoon dan voor ??

groet Hans
Reputatie 2
#Hoi

Vandaag wederom gebeld door de helpdesk over mijn melding/klacht ,men was het eens dat er op lokatie 6109ab(+/- 5 maanden per jaar op camping) inderdaad een slecht bereik is waar echte niets aan gedaan wordt,geen urgentie.

De vriendelijke medewerker stelde het volgende voor; ontbinding contract, Iphone terug sturen of overkopen omdat ik nog een jaar het contract had lopen dan zou ik vrij zijn om naar een betere dekkingsprovider te gaan.

Nu is dat geen optie voor mij omdat in mijn woonplats ik wel een goede 3G Dekking heb.

Daarom nu een korting van 20% voor 6 maanden gekregen en dien ik het contrat uit en ga dan naar Vodafone (veel beter netwerk) Nogmaals aan de helpdesk en winkel medewerkers ligt het niet maar de staf moet meer naar de mensen luisteren en minder bonussen pakken en meer geld naar netwerk verbetering,

Groet Hans
Reputatie 6
Badge +9
Fijn dat je ff een update geeft pleunhans.
Kan begrijpen als je de enig bent die in dat gebied last hebt dat ze geen mast kan plaatsen.
Vodafone werkt met hun netwerk op andere frequenties en hebben daardoor een breder bereik.
Wel fijn dat je klacht serieus is genomen.
Reputatie 2
Beste Centaur,

Ik ben zeker niet de enige die dit probleem heeft in deze regio,maar omdat er bijna geen mensen gebruik maken van de kans om via de netwerkradar of de dekkingskaart te klagen is de urgentie laag.

als er meer mensen hierover zouden melden denk ik dat T-Mobile er heus wel een actie gaan uitvoeren ,want op den duur houden veel klanten het aan het eind van hun contract voor gezien.

Nu redeneren ze zo van ik ga er geen moeite voor doen helpt toch niet "DUS NIET GESCHOTEN IS ALTIJD MIS ' daarom mensen wacht niet af reageer naar T-Mobile dan luisteren ze echt wel de wil daarvoor is er wel heb ik begrepen.

groet Hans
Middag, dekkingskaart is zwaar ruk... alles is roze/magenta gekleurd, terwijl mijn netwerk radar... incl mijn bereik... zwaar ***** is...

van het kastje naar de muur en weer terug. Ik ga maar weer eens bellen.... zucht.... moe word ik ervan...