Netwerkstoring 28 maart [Opgelost]

Reputatie 5
  • Oud-Moderator
  • 8126 reacties
We hebben de oorzaak van de storing achterhaald en deze is inmiddels verholpen. De klanten die last hebben ondervonden van de storing zullen in de loop van vanavond weer volledig gebruik kunnen maken van ons netwerk.

Waarom in de loop van de avond, en niet direct? Het kost de getroffen systemen enkele uren om te synchroniseren.

Nogmaals excuses voor al het ongemak wat jullie hebben ondervonden.

Antwoorden op de meestgestelde vragen vind je op deze pagina.

This topic has been closed for comments

657 reacties

Reputatie 2
Sinds 15 minuten geen ontvangst in Amsterdam
Gezien de reacties is dit geen incident
Reputatie 2
Hier in Schagen ook geen netwerk hoop dat het snel weer opgelost is!
Reputatie 2
Ik heb sinds vanmiddag ineens geen ontvangst meer wel uitgaande gesprekken...wat is er aan de hand?
Reputatie 2
Misschien is het een idee om zoiets op de homepage te zetten, in plaats van in dit soort achterafsteegjes. Op de homepage word ik nu alleen maar aangespoord om T-mobileabonnementen te kopen, waarbij allerlei 'voordelen' vermeld worden, maar niet het overduidelijke nadeel dat het momenteel niet werkt.
Reputatie 5
@Rene2

T-Mobile is er ook hard mee bezig om een melding op de website te maken. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 2
Ook hier in deventer geen bereik....GRRRR hoop dat snel opgelost is verwacht belangrijk contact....
Dank voor deze update. Hopen dat het snel weer opgelost is!
Reputatie 2
Echt vervelend geen bereik!!!!
Reputatie 2
Kreeg vandaag (28 maart) om 10.32 een sms van t-mobile betreft aangevulde algemene voorwaarden. Daarna vanaf 10.33 uur vandaag (28 maart) ook geen netwerk meer. Baal hier heel erg van!!! Hoop dat het snel opgelost is, kan alleen noodoproepen doen, maar verder helemaal niets!
Reputatie 2
sinds een uur geen bereik op mijn telefoon.

zou idd fijn zijn als hier op de site een melding word gemaakt zodat je direct weet wat er aan de hand is!
Reputatie 2
hier ook geen beriek hoop dat het snel opgelost is 😠
Reputatie 2
In Helmond al een uur geen netwerk, ik hoop dat het echt snel verholpen is.
Reputatie 2
😞 in duivendrecht nu ook geen netwerk 😢
Reputatie 2
In Gouda ook geen bereik meer.
Reputatie 2
Omgeving Helmond 0492 ook problemen, ik kan geen t-mobile gsm's bereiken, niet via mobiel en niet via een vaste telefoon, zelf ben ik ook onbereikbaar
Reputatie 2
Ik ook in Amsterdam geen ontvangst. Hoop dat het snel opgelost wordt.
Reputatie 2
ook hier in maasland/maassluis totaal geen bereik meer geen service is al 25 minuten.
Reputatie 2
Zoetermeer en den haag ook geen bereik 😞
Reputatie 4
Badge +7
Kan niet bellen en gebeld worden in Capelle aan den Yssel.

In Lelystad ook niet.
Reputatie 2
Hoi,

Ik heb op het moment helemaal geen netwerk!
Reputatie 2
Zwaar irritant he..!!
ik ook niet.
Om heel eerlijk te zijn word ik gek van het slechte netwerk van T-mobile........
Reputatie 2
Aeon,

kan je je voorstellen dat mensen hier moe van worden?
Reputatie 2
Helaas lig ik hier in Leiden ook plat sinds twee uur geleden ben er helemaal niet blij mee is me enige contactmiddel hoop dat het snel is opgelost
Reputatie 2
Op dit moment kan ik niks, op mn mobieltje..

Fijn dat jullie "ons" op de hoogte houden via het forum, lijkt me wel handig dit in ELK forum te doen, ipv alleen hier...
Reputatie 2
Is het normaal dat er al problemen zijn sinds vrijdagmiddag en dat het lijkt alsof uiteindelijk het hele netwerk zichzelf opblaast? Vandaag diverse malen contact gehad met de helpdesk en het enige antwoord is dan: wij hebben een case aangemaakt en kan 2 tot 3 werkdagen duren voordat het probleem is opgelost. Echter, het probleem duurt al enkele dagen.

Ik neem aan dat met deze landelijke storing alles in het werk gesteld wordt om dit binnen enkele uren op te lossen.

Ben oud KPN klant, ben overgegaan naar T-mobile op advies, maar ik wou dat ik dat advies in de wind geslagen had. De informatievoorziening bij T-mobile vind ik ronduit hopeloos.

We wachten af.............(zucht)