Netwerkstoring 28 maart [Opgelost]

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

657 reacties

Reputatie 2

Hoi,
Hier in Amsterdam (postcode 1091) nog steeds alles weer in orde na de grote netwerkstoring van gisteravond 28 maart.
Alles functioneert weer naar behoren, ook 2G en 3G.
Hoop dat zo blijft.

Reputatie 2
bellen kan ik wel maar sms nog steeds niet
Reputatie 2
Van nu.nl:

Volgens de provider was de storing te kort voor algehele compensatie. “Het is voor ons ook overmacht en we moeten ergens een lijn trekken: dit viel voor ons net in de categorie waarbij we algemene vergoeding niet op zijn plaats vinden.”
Waar ligt die lijn dan? Ik had vanochtend pas weer bereik en heb smsjes van gister niet ontvangen. Wat moet er gebeuren wil T-mobile WEL een vergoeding op zijn plaats vinden?
Reputatie 2
Belachelijk gewoon dat je geen vergoeding krijgt voor de overlast waar je niets aan kunt doen.

Wij hebben allemaal tmobile 4 telefoons in totaal 2 hadden wel bereik en 2 niet uren lang niet kunnen bellen en niet gebeld kunnen worden geen gebruik kunnen maken van je emails en ping en dan staat er niets tegen over schandalig vindt ik dit van tmobile echt waar volgende maand lopen er 2 van mijn abbo`s af en dan stap ik meteen over naar een andere provider want er is alleen maar gezeik hier sorry.
Reputatie 2
Niks van gemerkt van de storing.

Gelukkkig de vaste lijn nog.
Reputatie 2
Ik ben in Frankrijk, dus het duurde even voordat ik in de gaten had dat het door de storing kwam.

Nadat de storing was verholpen deed mijn iPhone het nog steeds niet: kon wel netwerk vinden maar geen verbinding maken.

4 keer naar de hulplijn gebeld en telkens netjes afgehandeld: zet 'm 1 minuut uit / zet 'm iets langer uit / haal de sim er uit / we vragen het de storingsdienst, maar nog steeds hetzelfde euvel. Uiteindelijk heb ik de iPhone totaal gereset EN JAWEL! Hij doet 't weer...

Bedankt voor de ondersteuning en tot de volgende storing maar weer. (Niet meer doen hoor!)
Reputatie 7
Alle informatie m.b.t. de netwerkstoring vind je op de T-Mobile website.

Wanneer je nog problemen ervaart naar aanleiding van de netwerkstoring dan kun je reageren in het topic Ervaar je nog problemen n.a.v. de netwerkstoring? zoals eerder is aangegeven in deze reactie.

Dit topic is gesloten.