Beantwoord

Netwerkstoring

  • 21 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 234 Bekeken

Ik heb sinds een kleine 2 weken continu storing dat mijn 4g en netwerkbereik compleet weg valt. En het gebeurt meerdere malen per dag. Ik heb het toestel al naar de winkel gebracht galaxy s8+. in de tmobile shop hebben ze de sim kaart getest die functioneerde prima dus op naar het samsung service punt telefoon laten doorlichten lag het niet aan. Maar deze storingen blijven zich voordoen en werk als taxi chauffeur dus telefoon is zeer belangrijk voor mijn werk. Hoop dat iemand een oplossing heeft.
icon

Beste antwoord door Hajar 22 oktober 2018, 11:30

Hi Jpthorneman,

Wat jammer dat je een mindere dekking ervaart. Ervaar je dit op een of meerdere locaties? Zo ja, welke locaties? Heb je de dekkingskaart al gecontroleerd? Je kan daar een dekkingsklacht indienen als je klikt op ''Meld een probleem'' dan kun je aangeven waar je het probleem ervaart. Onze netwerkspecialisten gaan dit dan verder onderzoeken en je kan binnen 10 werkdagen een terugkoppeling verwachten.

Laat je even weten of het lukt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +11
Hey jpthorneman,

Goed dat je zelf al naar onze shop bent geweest om de simkaart te laten checken en de telefoon hebt laten controleren bij Samsung! Ik begrijp goed dat door je werk als taxichauffeur bereikbaar zijn ontzettend belangrijk is!

Op onze dekkingskaart is het niet alleen mogelijk om te zien hoe de dekking op jou locatie is, maar ook om aan te geven als je problemen ondervindt. Zodra je klikt op 'Meld een probleem', vragen wij om een aantal gegevens, bijvoorbeeld over de momenten waarop je de problemen hebt ondervonden. Hierdoor kunnen onze netwerkspecialisten namelijk snel onderzoeken waar dit aan kan liggen. Nadat je jouw gegevens hebt achtergelaten en hebt aangevinkt 'Wil je dat T-Mobile je belt over dit probleem', komen onze netwerkspecialisten binnen 10 werkdagen met een terugkoppeling. Ik zou je dan ook willen vragen om dit via onze dekkingskaart door te geven. Hierdoor komt het direct bij de juiste personen terecht waarna ze er alles aan gaan doen om de problemen op te lossen!

Mocht je nog vragen hebben laat het ons dan vooral weten, jpthorneman!
Beste Hajar,
Ik heb de dekkingskaart ook gecheckt ik woon en werk in en om de stad Groningen. Volgens de dekkingskaart is de dekking prima dus daar ligt het niet aan.
Met vriendelijke groet,
Jpthorneman
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jpthorneman,

Wat jammer dat je een mindere dekking ervaart. Ervaar je dit op een of meerdere locaties? Zo ja, welke locaties? Heb je de dekkingskaart al gecontroleerd? Je kan daar een dekkingsklacht indienen als je klikt op ''Meld een probleem'' dan kun je aangeven waar je het probleem ervaart. Onze netwerkspecialisten gaan dit dan verder onderzoeken en je kan binnen 10 werkdagen een terugkoppeling verwachten.

Laat je even weten of het lukt?

Reageer