Netwerkstoring (deel 3) (meld hier netwerkstoringen)

Reputatie 2
Dit is het vervolg op [thread=118031]Netwerkstoring (deel2) (meld hier netwerkstoringen)[/thread]

Deze discussie gaat over actuele netwerkstoringen op het T-Mobile netwerk.

Als je slechte dekking of een storing ervaart kun je dit hier melden.

Ook willen we je vragen je netwerkklacht kenbaar te maken via de dekkingskaart op de T-Mobile website.

Zodra je op de website je postcode hebt ingevuld krijg je de mogelijkheid om een netwerkklacht door te geven. Door het beantwoorden van een aantal korte vragen zal deze klacht terecht komen bij de afdeling dekkingsklachten. Zij zullen dan binnen enkele dagen contact opnemen met advies of een oplossing.

This topic has been closed for comments

829 reacties

Ik zit met het volgende probleem:

Mijn Iphone maakt geen verbinding via 3G terwijl er het 3G logo wel in beeld staat. Na lang zoeken zegt die dat de verbinding wel in orde lijkt maar de server niet kan vinden. Ik heb alles al geprobeerd aan/uit, reset, sim eruit/erin waar kan dit aan liggen?

Als ik 3G uitschakel laadt die wel gewoon via 2G btw.

Groet,.

Patrick

postcode 6921 trouwens
Reputatie 6
@fitnessfreak
Allereerst, welkom op het My T-Mobile Forum!

Ervaar je dit probleem sinds vandaag of al langere tijd? Ik zie op dit moment geen storingen of werkzaamheden staan. Heb je je toestel al een keer uit en aan gezet en staat de nieuwste software-update (versie 4.3) op de iPhone?

Indien mogelijk, kun je ook proberen om de microsim in een andere iPhone 4 te plaatsen om te zien of je dan dezelfde problemen ervaart. Op deze manier kunnen we kijken of het aan het toestel, simkaart of netwerk ligt.
Hoi Ramond,

Probleem ervaar ik nu 2 dagen dit is de 3e dag.

Het vreemde is dat ik wel thuis een goede 3G verbinding heb, zit nu op mijn werk 8km verderop. postcode werk 6921 - postcode thuis 6901

Ik heb mijn iPhone helemaal up-to-date 4.3

Heb ook geen collega's met een microsim dus dat feestje gaat niet op.

Denk dat het toch aan een mast hier in de buurt moet liggen.

Groet,

Patrick
Reputatie 2
Ook ik heb geen verbinding, heb 'm net opnieuw opgestart en alleen op 2g laat hij gprs (kleine letters) zien en net had ik helemaal geen signaal. Laatste tijd heb ik al vaker problemen dat ik niet het internet op kan. Jullie site geeft geen storing of werkzaamheden aan, dus ik hoor graag wat het wel is!

Groet,

Lieneke
Reputatie 2
@Patrick, ik zit ook in gebied 6921, heb ook een microsim en geen internet terwijl 3g wel te zien is. Ik heb dit al een keer eerder gehad en daarna was het een dag later verholpen. Nu heb ik al 2 dagen geen internet, echter als ik naar huis fiets en dus waarschijnlijk een andere mast gebruik heb ik wel gewoon internet.

Ik heb ook een netwerktest app die destijds door tmobile werd aangeraden en die test ook geen verbinding het ligt dus echt aan de mast.

Ook ik heb alles al geprobeert dus weet nu dat het niet aan mij ligt!

groeten
Reputatie 2
ik heb ook al een paar dagen geen netwerk, kan geen gebruik maken van internet etc...

alleen maar via mijn Wifi
Reputatie 2
Vandaag al de hele dag een SOS teken in mijn scherm op de Blackberry 9700. Postcode gebied is 6537.

Hebben hier meer mensen last van?

Gr, Mike
Reputatie 2
Ik heb momenteel ook problemen met verbinding maken met het 3G netwerk.. mijn postcode is 6537 op het werk en daar doet hij het niet...6846 is thuis en daar weet ik even niet zeker of hij het doet...

Groeten Mark
Reputatie 2
Ik heb sinds gisteravond dat mijn netwerk steeds wegvalt bij mijn blackberry bold. om de 5 minuten valt het weg, en dan moet ik de verbinding opnieuw uitschakelen en dan weer inschakelen. hebben meer mensen dit?
postcode is 6546WB
Reputatie 2
Op mijn BlackBerry 9780 staat 3G maar mijn pings komen later aan en ik kan soms niet op facebook of twitter dan geeft hij aan dat ik geen verbinding heb met het internet.

Ik werk in het WTC op Schiphol op de 6e verdieping en heb er alleen last van als ik hier ben. Wanneer ik op Schiphol Plaza loop kan ik weer normaal op internet.

Postcode: 1118
Lijkt me inderdaad een mast dan!

Dus T-mobile stuur maar mensen op pad om dat te fixen en snel graag! 🙂
Reputatie 2
Mogen ze weleens opschieten......
Reputatie 2
2G werkt nog wel gewoon....... Alleen 3G dus niet.
Reputatie 2
maar we betalen voor 3G!
Reputatie 2
Vind het wel raar, al 3 dagen op mijn werk geen internet meer! is toch te gek voor woorden!

en het is niet de eerste keer!, postcode 6921
Reputatie 2
Ook ik ervaar sinds vandaag problemen met de 3G verbinding. Zonder 3G aan werkt het wel.
Postcode gebied op dit moment (werk) is 6921EZ.
Reputatie 2
Almere centrum bij het station geen internetverbinding mogelijk vandaag. Met de lunchpauze in het centrum op verscheidene plaatsen geprobeerd, maar helaas. Free wifi bij een horecazaak werkte wel.
Reputatie 2
ik heb al sinds een uur of 8 geen bereik meer, ik heb mijn telefoon een paar keer aan en uitgezet maar nog steeds geen service.. postcode 3022
Reputatie 2
Geen bereik vanaf een uur of 5! Zeer vervelend, alles al geprobeerd. Iphone 3g is up-to-date, telefoon geeft ene keer aan dat er bereik is, andere keer niet. In beide gevallen kan ik niet bellen of smsen of internetten via 3g. Postcode 9711...
Gisteren was dit ook al hetg geval, Tmobile doe hier wat aan!
Reputatie 2
Hier inderdaad op 2 mobiele telefoons ook geen netwerk..

Begint toch wel een beetje erg vervelend worden deze onzin met tmobile?!

Postcode : 3022
Reputatie 2
Hier ook geen internet. Fijn dat t-mobile !

Ook nog altijd zeer slecht ontvangst in heel Nederland.
Reputatie 2
Dit is pas een leuke: de hele avond blackberry GEEN bereik, niets nada doet het, al 10x uit en aan, batterij eruit etc, niets helpt EN je krijgt me voicemail niet eens te horen als je belt! Mijn android daarentegen doet het prima! Heeft dus niets met bepaalde gebieden te maken lijkt mij zo! FIX IT!
Reputatie 6
Badge +8
Misschien een storing?
ff morgen afwachten.
Inmiddels dag 4 geen internet (3G) op mijn werk 6921 (wel 3G logo maar hij laadt niets!)

Begint nu echt een iritant probleem te worden!!

Zo te lezen ben ik niet de enigste in 6921 dus T-Mobile doe er er wat aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reputatie 2
en ja hoor, daar zijn de problemen WEER. geen netwerk voor bellen of smse. heel fijn. heb ook een ander toestel geprobeert ook niks. kan iemand mij vertellen of er een storing is in Geldrop 5664GG????