Netwerkstoring (deel 3) (meld hier netwerkstoringen)



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

829 reacties

Hoe moet ik dat doen als mijn telefoon niet werkt bijdehandje....
Reputatie 2
Is er nu een storing bij t-mobile? Ik heb constant geen bereik op mijn blackberry, ontzettend irritant..
Reputatie 7
@rooosie
Ik zie dat de Netwerk Specialist inmiddels contact met je heeft opgenomen naar aanleiding van je dekkingsklacht.

@svenO
Op 26 april heb je inderdaad een melding doorgezet via de dekkingskaart. Een Netwerk specialist neemt hierover nog contact met je op.

@wrecht
Ik adviseer je om hier melding van te maken via de dekkingskaart op onze website. Vul de postcode in en je krijgt de mogelijkheid om je klacht door te sturen. Je dient wel in te loggen op My T-mobile. Op het formulier word je gevraagd om een aantal vragen te beantwoorden. Naar aanleiding van je melding neemt een Netwerk Specialist binnen 10 werkdagen contact met je op.

@janny17454
Ik heb het voor je nagekeken en op jouw adres is de 3G dekking niet optimaal te noemen. Mijn advies is aan jou is om je netwerkklacht kenbaar maken via de dekkingskaart op de T-Mobile website. Zodra je op de website je postcode hebt ingevuld krijg je de mogelijkheid om een netwerkklacht door te geven. Door het beantwoorden van een aantal korte vragen zal deze klacht terecht komen bij onze Netwerk Specialisten. Zij nemen naar aanleiding van je klacht binnen 10 werkdagen contact met je op.

@willem1
Op die postcode vind ik geen storingen of onderhoudswerkzaamheden terug. Heb je het toestel al eens uit- en aangezet?

Ik zie dat je ook een melding hebt gemaakt via de dekkingskaart. Een Netwerk Specialist neemt binnen 10 werkdagen hierover contact met je op.

@stellifera
Ook jij hebt een melding doorgezet via de dekkingskaart. Binnen 10 werkdagen neemt een Netwerk Specialist hierover contact met je op.

@LobkeM
Ik zie geen storing op jouw adres. Zou je een battery pull willen doen? Dit kun je doen door de batterij te verwijderen terwijl je toestel aan staat.
Reputatie 7
Dit topic is te groot en daardoor onoverzichtelijk geworden. Daarom gaat deze op slot. Wanneer je vragen hebt over het netwerk kun je dit aangeven door een nieuw topic aan maken.

Wanneer je een slechte dekking of een storing ervaart kun je dit aangeven door een nieuw topic aan maken. Wij adviseren om je netwerkklacht kenbaar maken via de dekkingskaart op de T-Mobile website. Zodra je op de website je postcode hebt ingevuld krijg je de mogelijkheid om een netwerkklacht door te geven. Door het beantwoorden van een aantal korte vragen zal deze klacht terecht komen bij onze Netwerk Specialisten. Zij nemen naar aanleiding van je klacht contact met je op met advies of een oplossing.