Netwerkstoring (meld hier netwerkstoringen)

Reputatie 5
Deze discussie gaat over de meest actuele netwerk storingen op T-Mobile. Wanneer de discussie te groot wordt, zal deze gesloten worden en zal er een nieuwe discussie gestart worden.

In deze discussie kun je netwerkstoringen melden.

Voorgaande discussies over netwerkstoringen op T-Mobile zijn hieronder terug te vinden.

Storingen t/m september 2010

This topic has been closed for comments

648 reacties

Reputatie 2
Joanne86, vervelend dat je binnenshuis geen 3G dekking hebt. Helaas ben je niet de enige met dit probleem, als je het forum rondbladert, kom je genoeg gebruikers tegen die geen 3G verbinding hebben terwijl ze zich in huis of een ander gebouw bevinden.

De dekkingskaart van T-Mobile is gericht op de GPRS en 3G verbinding buitenshuis. Een dekkingskaart voor verbindingen binnenshuis is namelijk onmogelijk om te maken aangezien je hiervoor gebonden bent aan het testen van het bereik in de praktijk. En tenzij jij ooit een T-Mobile medewerker in je huis hebt binnengelaten, kunnen zulke verbindingen dus niet en nooit getest worden.

De enige oplossing hiervoor is ben ik bang, toch over te gaan op een Wi-Fi verbinding.
Reputatie 2
1951 Geen bereik op 3G en 2G Sinds vanochtend,
Reputatie 2
Ook hele dag geen bereik van 3G. 3811
Reputatie 2
sinds 12h30 niet meer bereikbaar in postcode 1071!
Reputatie 2
Heb vanaf vanmorgen 11:30 de melding 'geen service' in de linkerbovenhoek van mijn iPhone 3G staan. Voor die tijd werkte alles nog perfect. Sinds maandag is mijn iPhone 4 binnengekomen, maar heb de tijd nog niet gevonden om deze op te halen. Kan me niet voorstellen dat het ermee te maken heeft, aangezien mijn abbo pas op 24 december afloopt.
Postcode 5666KC
Reputatie 2
zelfde hier, 7311 Storing, sinds +- 12:00 vanmiddag
Reputatie 2
en geen dataverkeer in omgeving Tilburg.
oh ja sinds vanmorgen dus
Reputatie 2
Al Hele Dag Storing En Ook Klantenservice Onbereikbaar, Zit Al Voor De Tweede Keer Meer Dan Tien Minuten Te Wachten
Reputatie 2
Vandaag vanaf 9.00 geen service meer op postcode 1424

Groet
Reputatie 2
Hier sinds 0915 geen internet meer. Ook wat problemen met bellen. Wel SMS. Postcode: 4301 & 4698
Reputatie 2
Gisteren de hele ochtond, middag en een groot deel van de avond geen ontvangst kunnen krijgen, 3g wilde niet, later op de dag totaal geen mobiel ontvangst(dus ook bellen werkte niet).
Maar gelukkig werkte later op de avond, vanochtond en vanmiddag alles weer!!
Ik blij!

Nu s'avonds doet wederom mijn mobiel internet het niet.
Ondertussen kan ik uitsluiten dat het niet aan mijn toestel ligt.
Volgende technische schakel is de/een zendmast.
Ik probeer de klantenservice te bellen maar na 25 minuten "al onze medewerkers zijn ingesprek een ogenblik geduld aub..." gehoord te hebben gekregen geef ik het op, met grote twijvel of er wel iemand aanwezig is bij de Help service van T-Mobile.
Waarschijnlijk kan ik er wel van uitgaan dat de telefoons bij de helpdesk rood gloeiend staan vanwege klanten met dezelfde klacht, dus probeer ik het hier maar.

Mijn vraag is:
Wanneer denkt T-Mobile de netwerk problemen opgelost te hebben?
En word de tijd dat het t-mobile netwerk niet heeft gewerkt vergoed bijv. d.m.v. korting op de abbonementskosten?

Bedankt.
Rick.
Telefoon: HTC-Desire
Abbo: web'n'walk 25
Reputatie 2
geen beriek 3g maar goede gsm verbinding. amsterdam en leiden
Reputatie 2
Krijg geen verbinding meer met het netwerk sinds een half uurtje. Toegang geweigerd de hele tijd.
Reputatie 2
ipv T-Molie NL --> Geen verbinding voor SIM, sinds +/- 12.00 uur.
Rond half 4 heb ik na ruim 20 minuten wachten, klantenservice aan de lijn gekregen
om vervolgens weer 5 minuten in de wacht te worden gezet.

Uiteindelijk is mij verteld:
Dat het probleem bekend was bij T-Mobile, dat eraan werd gewerkt en het rond half 6 (deze avond) oppgelost zou zijn

maar het is nu 7uur dus daar vertrouw ik niet meer op.
Reputatie 2
Vanaf 12.00 uur...registratie simkaart mislukt, nu nog steeds......
Reputatie 2
Al hele dag geen 3G gehad op 2587AH en 2565TV
Reputatie 2
al sinds de middag helemaal geen netwerk

hoop dat dit snel opgelost wordt anders verwacht ik een tegemoetkoming van t-mob. I betaal niets voor niets abbonemenstkosten

postcode: 6416BR & 6361HK
Reputatie 2
Ik kan al vanaf vanochtend 08:30 uur niet bellen, sms'en en internet gebruiken. 'geen service' staat links bovenin m'n scherm en 3G staat uit. HELP!!!!!! T-mobile, wat is er aan de hand???

Mijn postcode: 2202
Reputatie 2
ik woon ook in de steendijkpolder en heb sinds vrijdag een neiuwe iphone 3gs, maar ik heb ook geen ontvangst, daar baal ik echt van

Selma
Reputatie 2
Ik heb weer volledige dekking.

Fijn dat het verholpen is 😉
Reputatie 2
1611, vanaf vanmorgen kwart voor negen geen internetverbinding
Reputatie 2
Tip voor alle mensen met een iPhone, ga naar instellingen, algemeen, stel opnieuw in, herstel netwerkinstellingen. Groet
Reputatie 2
Sinds gisteren ochtend geen bereik, geen internet verbinding niks,
wanneer mensen me proberen te bellen krijgen ze meteen voicemail
en ik krijg vervolgens een bericht dat ik gebeld ben. maarja dan kan ik natuurlijk niet terug bellen
postcode 5563
Reputatie 2
Nickster schreef:

Ik heb weer volledige dekking.

Fijn dat het verholpen is ;)

lol, ja fijn voor je 😛
Reputatie 2
2614 (Delft): geen mobiel dataverkeer sinds 6 oktober, ca. 9.30. Op 7 oktober om 8:50 uur nog steeds geen 3G of GPRS.