Netwerkstoring (meld hier netwerkstoringen)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

648 reacties

Reputatie 4
Ben ik nu de enige die het niet meer begrijpt? Of lopen hier 3 vragen door elkaar?
Reputatie 2
Lol zo lopen alle threads op dit forum
Reputatie 2
Al 3 dagen geen mobiel internet in RIjen.
Reputatie 2
ier vanaf gister om half 10 weer wel. en tot nu toe werk hij nog steeds. ben benieuwd voor hoelang nu weer
Reputatie 3
Is het ook mogelijk het contract te laten ontbinden i.v.m. wanprestatie van de kant van T-Mobile. 3G heb ik bij mij thuis nog nooit gehad en als ik mijn telefoon in de slaapkamer heb te liggen valt de verbinding vaak volledig weg. Dit houdt dus in dat ik 's nachts bij eventuele calamiteiten domweg niet bereikbaar ben.

Ik had hoop dat e.e.a. beter zou worden na de aanpassingen aan het netwerk afgelopen jaar, maar helaas. Ik heb een telefoon om bereikbaar te zijn, maar zonder bereik gaat dat zo moeilijk...
Reputatie 6
@trendweaver

Je kunt via onze dekkingskaart een klacht indienen door een aantal korte vragen te beantwoorden, de antwoorden worden doorgestuurd naar een afdeling die bekijkt hoe dit opgelost kan worden of verbeterd kan worden. Zij zullen binnen een aantal dagen dan contact met je opnemen hierover.
Reputatie 3
Ik heb in het verleden vaak zat op dit forum, in de daarvoor bestemde topics, aangegeven dat de dekking ronduit slecht is. Tevens hebben andere stadsgenoten dit ook vaak genoeg gedaan. Het gaat er nu juist om dat ik het een beetje zat ben door T-Mobile aan het lijntje te worden gehouden. Weer een onderzoekje, weer een zoethoudertje, etc., maar uiteindelijk verandert er toch niets ! Dus mijn initiele vraag blijft staan, ik heb geen zin in formuliertjes, kortingen of wat dan ook. Ik wil gewoon van dit baggernetwerk af.
Reputatie 2
Dag T-Mobilemedewerker,
Kunnen jullie mij laten weten wanneer het 3G netwerk verbetert in Zaltbommel (5301 PA) Ik heb al ooit abonnementsgeld retour gekregen vanwege geen 3Gbereik.
Kan ik daarvoor nu weer een formulier invullen. Ik heb geen 3Gnetwerkbereik.
Ik hoor graag van jullie. groeten Rianne
Reputatie 6
@BaRi

Je kunt op de dekkingskaart je dekking controleren en ook kijken of er geplande verbeteringen zijn. Wanneer je nu problemen ondervind kun je dat ook hier melden door een paar korte vragen te beantwoorden, deze worden aan een afdeling doorgegeven die binnen enkele dagen contact met je opneemt hierover.
Reputatie 2
heb sinds enkele weken blackberry torch aangeschaft met mobiel internernet.
Verbinding ontzettend traag en vaak het bericht: kan de server niet vinden, kan geen
contact maken met de server enz. filmpje you tube is niet aan te zien wegens cntinue buffering.
Heb simkaart in oude Nokia N95 gelaatst met hetzefde resultaat: strooptraag internet.
Neefje met Vodavone abonnement heeft bij mij thuis perfecte verbinding ook streaming video etc.
Hoe is het eigenlijk gesteld met het t-mobile net, als ik dit had geweten had ik geen abonement bij t-mobile genomen.
Mijn postcode is 1013 BH, na een half uur contact met helpdesk werd gezegd storing in dit gebied, heeft hoogste prioriteit.
Die storing is dan landelijk want ik ondervind overal hetzelfde probleem: een haperend en hakkelend internet, dus niet wat je verwacht.
Reputatie 3
gadgeteer schreef:

Webco, hoe kan er nu direct contact met hem worden opgenomen terwijl er nog achterstanden zijn?

Gaat mijn situatie een lang lopende worden?

Ben bang van wel..! voor jou dan he!
Als ik jou berichten zo lees!

Met vriendelijk groet,
Lesley
Reputatie 6
@bendegr
Vervelend dat je deze problemen nog ervaart. Wil je je klacht kenbaar maken via de dekkingskaart op onze website?

Je dient op het formulier 7 korte vragen te beantwoorden via een dropdownmenu. Verder ontvangen we graag 1 voorbeeld van een mislukt gesprek, sms'je of dataverbinding.

Naar aanleiding van het formulier neemt de desbetreffende afdeling zo snel mogelijk telefonisch contact met je op.

Mogelijk heb je het formulier al een keer ingevuld. In dat geval verzoek ik je het formulier nogmaals in te vullen omdat we nu direct telefonisch contact met je opnemen om de mogelijkheden te bespreken en je verder te informeren.
Reputatie 2
Again problems in the Bijlmer area, mid conversation, connection lost, this is constantly happening. I have started to keep a record (screen shots) on my iPhone which I will post on my web site, this weekend. This includes the date and time of the 'No Service' message, must be running now close to 100.
Reputatie 2
Oh.. Ik ben gebeld. Vriendelijke medewerker kon zien dat ik inderdaad op een adres woon waar de verbinding niet zo goed is.
Ik mag mijn ABO ontbinden, heb als een ABO aangevraagd bij andere provider.

Al met al, heeft even geduurd voordat ik gebeld werd (viel gesprek ook nog weg) maar alles toch netjes opgelost.
Reputatie 3
gadgeteer schreef:

Oh.. Ik ben gebeld. Vriendelijke medewerker kon zien dat ik inderdaad op een adres woon waar de verbinding niet zo goed is.
Ik mag mijn ABO ontbinden, heb als een ABO aangevraagd bij andere provider.

Al met al, heeft even geduurd voordat ik gebeld werd (viel gesprek ook nog weg) maar alles toch netjes opgelost.

Opgelost.. einde verhaal.
Reputatie 2
de storing is idd over heel het land, er zijn zoveel mensen hier met klachten over internet en het enige wat er dan gezegt word is kijk of je instellinge goed zijn of kijk op de dekkingskaart en laat via daar je probleem weten. Maar verder is er niemand die hier wat zegt maar men jan wel betalen voor iets wat de helft van de tijd niet werkt maar waar wel dekking moet zijn volgens die kaart. Ik was voorheen zeer te spreken over t mobile maar sinds ,ijn abo is verlengt en ik internet er extra bij heb genomen voor de laatste periode van mijn reeds lopend abonement krijg ik er met de dag meer de pest in. Als t over het belle sse of contract vernieuwing gaat word je uitstekend geholpen maar zodra het op het internet aankomt is niemand thuis hiero!!!!
Reputatie 2
is er iemand die mij van mijn internet bundel af kan helpen? Uiteraard alleen die ik bij mijn reeds lopend abbomement heb aangeschaft! Internet werd meer niet dan wel en aangezien we al betalen voor ons internet thuis waar ik nu gebruik van moet maken vind ik het eeuwig sonde van het geld!
Reputatie 6
@kevindscottnl

Did you fill in the complaintform on out coveragepage on the website? If not please do so, so we can take action for you and investigate your problem.
Reputatie 2
Nog steeds geen internet. En nog steeds geen antwoord op mijn medling. Bezopen gewoon.
Reputatie 2
Waar Kan Ik Telefoon Storingen Melden In Nijmegen Sinds Deze Week???
Reputatie 2
Hier hetzelfde. Heb thuis nooit 3G ontvangst. Aantal maanden geleden al eens aangekaart, is verder niets aan gedaan. Nu weer opnieuw aangekaart, als het goed is verbetering in de toekomst. Nou ik wacht al 6 maanden op verbetering, tevergeefs.
Nu komt het mooie, ze bieden de komende die maanden 20% compensatie aan. Nou wat een geweldige aanbieding... Heb nu al een half jaar een Iphone die dus voor 50% niet functioneert omdat ik gewoon geen fatsoenlijk internet heb. En als compensatie krijg je dan wel drie hele maanden 20% korting! Wat een service zeg...
Ten eerste vind ik dat een hele magere compensatie. Ten tweede, ik hoef dat geld echt niet. Ik leg liever nog geld toe om per direcht mijn contract te ontbinden. T-mobile levert gewoon een wanprestatie en houd je aan het lijntje. Alle reden om een contract te mogen opzeggen dus. Ik ga het ook zeker niet bij die 20% laten zitten, t-mobile zal net zo lang aangetekende brieven gaan ontvangen totdat ze mijn contract ontbinden!
Reputatie 5
@trendweaver

Ik raad je nogmaals aan om toch je klacht kenbaar te maken via de dekkingskaart op de T-Mobile website. Naar aanleiding van de binnengekomen klacht wordt er binnen een aantal dagen contact met je opgenomen en daarin kan worden beslist of jij in aanmerking komt om je contract met T-Mobile te ontbinden.
Reputatie 5
[modbreekt]
Deze discussie is gesloten omdat het te groot en daardoor onoverzichtelijk geworden is.

Het vervolg op deze discussie kun je hier vinden [thread=118031]netwerkstoring (deel 2)[/thread].

[/modbreekt]