Beantwoord

Niet aangemeld bij het netwerk

Sinds gisteren kon ik niet meer bellen, smsen en internetten. Als ik wil bellen, zegt mn Samsung S3 "niet aangemeld bij het netwerk". Voorheen was dit niet zo. Ik gebruik dit toestel al een jaar en opeens is dit zo. Komt dit door een app ofzo? Ik heb geprobeerd de sim kaart eruit te halen en weer in te doen, toestel opnieuw gestart, batterij verwisseld. Alles dus, maar niks helpt. Wat kan ik nog doen? Ik kan ook niet meer gebeld worden, heel vervelend.
icon

Beste antwoord door Amy 17 augustus 2015, 11:19

Hi iedereen,

Ik zie dat dit forumtopic veel bekeken wordt. We kampen momenteel inderdaad met een netwerkstoring.

In dit forumtopic plaatsen we updates en houden we iedereen op de hoogte. 🙂

Onze excuses voor het ongemak!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

12 reacties

Ik heb precies hetzelfde probleem, en geen nieuwe apps geinstalleerd, dus je bent niet de enige.
Reputatie 2
Heel nl heeft er last van ben ik achter gekomen. ik heb al 2 dagen geen bereik zit zelf in noord holland
Reputatie 5
@all

Vreemd om te zien dat jullie allemaal al langer last hebben van de melding 'niet aangemeld bij het netwerk'. Ik heb de instellingen van de simkaarten nagekeken en zie nergens een probleem op het netwerk. Ik vraag hierbij dan ook om het toestel even een keer helemaal uit- en aan te zetten. Mocht dit het probleem niet verhelpen dan verneem ik graag het type toestel dat je gebruikt en op welke exacte postcode je het probleem ervaart.
hoi hoi,

ik heb sinds gisteren dit probleem.
telefoon al aan en uit gehad. simkaart opnieuw erin.
ook in een ander toestel werkt t niet.

wat kan ik nu doen?

toestel samsung s3
3532 tl.

mvg nancy
Hier gebeurt dat elke nacht. Elke ochtend moet ik mijn telefoon uitzetten en daarna weer aan, dan werkt het weer. Het is ontzettend vervelend en omdat het niet op een vast tijdstip gebeurt, soms om half 12 al, soms midden in de nacht, is er geen oorzaak aan te wijzen.
Ook hier accu los gehad simkaart er opnieuw in. Frustrerend.
Reputatie 4
@ nancyvnimwegen

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik zie dat mijn collega je inmiddels via e-mail van een antwoord heeft voorzien. Ik hoor graag van je of dit het probleem heeft opgelost! 🙂

@ Marchien

Hmm dat is erg vreemd! Wat gebeurt er precies? Sinds wanneer ervaar je dit probleem? Zou je jouw simkaart eens in een ander toestel kunnen plaatsen om te bekijken of je het probleem dan ook ervaart? Op die manier kunnen we bekijken of het probleem te maken heeft met je toestel of dat het een andere oorzaak heeft.

Ik hoor graag van je, zodat we je verder kunnen helpen! 🙂
Ik heb er nu ook last van! Wat moet ik doen?
Reputatie 7
Badge +20
Hey Gerhard10,

Heb je de aanwijzingen die hiervoor waren gegeven al geprobeerd? Het opnieuw opstarten van de telefoon en het uitvoeren van een crosstest (het wisselen van simkaarten met een ander toestel)? Heeft dit iets opgeleverd of blijft het probleem?

Ik zie in ons systeem ook dat je een nieuwe simkaart hebt aangevraagd, laat even weten of dit het probleem opgelost heeft! 🙂
Ik heb het zelfde probleem jammer genoeg, wat kan ik hier aan doen?
Reputatie 6
Badge +13
Goedemorgen @Rachel de Boer,

Heb je je telefoon al eens herstart?

Dit is vaak simpel op te lossen.
1. Ga naar instellingen.
2. Ga naar mobiele netwerken.
3. Druk op netwerkoperators.
4. Automatisch selecteren.

Groetjes,
Leroy
Reputatie 7
Badge +20
Hey Rachel,

Allereerst welkom op ons Forum! 🙂

Heb je de voorgaande suggesties en die van Leroy al uitgeprobeerd? Dit zou in veel gevallen wel moeten helpen! Hopelijk is dat bij jou ook het geval!

Ik ben benieuwd, dus laat het even weten, want anders zoeken we verder naar de oplossing!
Reputatie 7
Badge +15
Hi iedereen,

Ik zie dat dit forumtopic veel bekeken wordt. We kampen momenteel inderdaad met een netwerkstoring.

In dit forumtopic plaatsen we updates en houden we iedereen op de hoogte. 🙂

Onze excuses voor het ongemak!