Beantwoord

Niet aangemeld bij netwerk

• 8 september 2013
  • 2 reacties
  • 418 Bekeken

Hallo allemaal,

Ik woon sinds een maand op Curacao, mijn telefoon is hier kapot gegaan. Ik heb direct een nieuwe telefoon gekocht een soort gelijke aan zijn voorganger maar nu een duo-sim. Hij heeft het een aatal weken gedaan tot dat mijn t-mobile sim kaart tegenstreidig werd ik ben namenlijk al zeker 4 dagen
''niet aan gemeld bij netwerk'' Ook kan ik applicaties niet downloaden hier. Mijn de store geeft namelijk aan dat de apps niet beschikbaar zijn in dit land.
Is er een held met een oplossing voor deze problemen?

Alvast bedankt,

Pim
icon

Beste antwoord door Chantal01 12 september 2013, 09:43

@pimpert
Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Dat is vervelend. 😞 Ik begrijp uit je reactie dat het met deze combinatie eerder dus wel heeft gewerkt. Ik adviseer je om de simkaart opnieuw in je telefoon te plaatsen en opnieuw aan te melden bij het netwerk. Kun je eens kijken of dat resultaat oplevert? Ik zie je reactie graag tegemoet.
Bekijk origineel

2 reacties

@pimpert

Dat is vervelend. 😞 Ik begrijp uit je reactie dat het met deze combinatie eerder dus wel heeft gewerkt. Ik adviseer je om de simkaart opnieuw in je telefoon te plaatsen en opnieuw aan te melden bij het netwerk. Kun je eens kijken of dat resultaat oplevert? Ik zie je reactie graag tegemoet.
@pimpert

Chantal, ik heb mijn simkaart een uur uit mijn telefoon gehaald en terug gedaan het ''niet aangemeld bij netwerk'' is daar mee opgelost. Heel erg bedankt !

Reageer