Vraag

Niet aangemeld bij netwerk

• 4 november 2013
  • 7 reacties
  • 510 Bekeken

Aangezien ik niet kan bellen: mijn gsm geeft steeds aan kan niet aanmelden bij netwerk..... Vanmorgen nog gebeld en net kwam wel ineens een inkomende oproep door..... Aan uitzetten accu dr uit en sim dr uit heeft niet gewerkt.... Wat nu?

7 reacties

Hoi Lien85, welkom op het forum.

Zou je eens willen kijken of je simkaart begint met dit nummer "8931162111".
Of heb je toevallig een nog ouder kaartje?
Deze kaartjes kunnen voor netwerkproblemen zorgen.

Indien dit zo is, kun je in dit topic een nieuw kaartje aanvragen:
Aanvragen nieuwe simkaart (gewone, micro, nano of duo)
Hallo Kaassausje,

Dank voor reactie. Het nummer komt niet overeen: het laatste nummer is een 2. Het is een vrij nieuwe simcard (zo'n kleine). Mijn partner heeft ineens ook geen bereik meer, hij heeft ook T mobile. Mogelijk is er iets anders aan de hand? We wonen in Barchem (7244AE)

Mijn nr is 0612865776

Mvg, Eline
.
ik heb sinds enige dagen hetzelfde probleem

wat nu ? 

gr vragertje
Reputatie 6
Badge +13
Hallo @Lien85 

Het simkaart nummer 8931162112 is een nieuw type simkaart. 
Er is voorals nog geen storing of probleem bekend. 

Als we meer informatie hebben dan laten we dat weten! :)

P.s. Het is niet handig om je telefoon nummer openbaar te maken.. 
Reputatie 6
Badge +13
Hallo @vragertje

Welkom op de T-Mobile Community! :)

Dat is vervelend! :(

Zou je de simkaart eruit willen halen en kijken wat de eerste 10 cijfers zijn?
Beginnen deze met: '8931162111' dan is dit een oude type simkaart die voor problemen kan zorgen. 

Heb je de toestel al eens een keer opnieuw opgestart en de simkaart er opnieuw ingedaan? 

Als het probleem plaatselijk is dan zou je een klacht via de dekkingskaart  kunnen indienen zodat er naar gekeken kan worden.Je ontvangt dan binnen 10 werkdagen een terugkoppeling. 

Groet Leroy, 
Tja.... En als je op de dekkingeskaart alles hebt ingevuld en de storing door wil geven krijg je een foutmelding.... Pffff......lang leve tmobile
Reputatie 5
@Lien85 dat is inderdaad balen dat je een foutmelding krijgt na het invullen van alle gegevens. Welke melding kreeg je? Heb je deze melding meerdere keren gekregen? Heb je dit via meerdere browsers geprobeerd? Laat het even weten, dit is waardevolle feedback voor ons zodat wij eventuele problemen kunnen aanpakken!

Reageer