Beantwoord

Niet aangemeld bij netwerk

• 10 juli 2019
  • 3 reacties
  • 1217 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hallo,

Vanmiddag wilde ik gaan bellen en dat duurde even voordat 'ie over ging. Slecht bereik dacht ik. Iets daarna kreeg ik een smsje met gemiste oproep (wat al 3 kwartier geleden was). Nog steeds dacht ik slecht bereik. Eenmaal thuis kon ik alleen nog maar noodoproepen doen en was mijn internet weg. Met bellen kreeg ik de melding 'niet aangemeld bij netwerk'. Wifi doet 't wel gewoon.

Na een paar uur besluit ik toch maar naar de winkel te gaan en ja ben ik er bijna.. doet 'ie t ineens weer. Oke, storing misschien. Maar nu een aantal uren later doet 'ie weer niks meer.. nee t zijn niet de instellingen, software update, blokkades of dus de simkaart. Ook opnieuw opstarten al geprobeerd.

Ik heb dit een ruim jaar geleden ook al gehad, toen was er iets aan mijn mainboard kapot. Maar 't lijkt me sterk dat die 't soms wel en soms niet doet?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Seccie 10 juli 2019, 22:49

Hoi @Ylva91,

Bedankt voor je snelle terugkoppeling.
Ik denk dat een nieuwe simkaart halen sneller zal werken dan er een bestellen, want dan duurt het vaak toch weer enkele dagen langer. Afgaande van je probleem beschrijving zat ik toch al snel aan een probleem met de simkaart te denken.

Voor nu wens ik je nog een fijne avond en van harte welkom bij de T-mobile community.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi @Ylva91,

Welk toestel betreft het? Goed dat je zelf al e.e.a. alvast zelf hebt getest.
Heb je je simkaartje ook al eens in een ander toestel gestopt? Krijg je dan wel verbinding met het T-Mobile netwerk, en nog belangrijker kun je dan wel bellen? We horen het graag van je.

Laat je wat weten?
Hoi @Seccie

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb een samsung S8. p een andere telefoon doet 'ie t ook niet. Het ligt dus wel aan de sim-kaart. Ik denk dat ik dan toch een nieuwe kaart moet halen..
Reputatie 6
Badge +8
Hoi @Ylva91,

Bedankt voor je snelle terugkoppeling.
Ik denk dat een nieuwe simkaart halen sneller zal werken dan er een bestellen, want dan duurt het vaak toch weer enkele dagen langer. Afgaande van je probleem beschrijving zat ik toch al snel aan een probleem met de simkaart te denken.

Voor nu wens ik je nog een fijne avond en van harte welkom bij de T-mobile community.

Reageer