Beantwoord

Niet aangemeld bij netwerk - kan niet bellen/sms'en


Ik kan niet bellen of sms'en, want dan geeft mijn telefoon aan dat ik niet aangemeld ben bij het netwerk. Ik heb al meerdere keren geprobeerd de telefoon opnieuw op te starten en de simkaart eruit te halen. Niks helpt. Het is nog een relatief nieuwe simkaart, wel geactiveerd, en heeft ook gewoon normaal gefunctioneerd. Sinds een paar dagen geeft hij dit echter aan.
icon

Beste antwoord door leroy98ecker 26 juli 2015, 20:23

Goedenavond @Carmen0o

Welkom op de T-Mobile Community! :)

Dat is vervelend! :(

Zou je het volgende willen doen?
Doe een andere T-Mobile simkaart in jouw telefoon, heb je dan wel netwerk?
Doe vervolgens jouw simkaart in een andere telefoon, werkt het netwerk dan wel?

Dit om te testen of het aan je telefoon of simkaart ligt. 🙂

Om je aan te melden bij het netwerk doe je het volgende.
1. Ga naar instellingen.
2. Ga naar mobiele netwerk (Bij de meeste telefoons onder ''Meer instellingen'' of ''Meer netwerken''.
3. Ga naar netwerk operators.
4. Laat je telefoon zoeken naar netwerken en druk op T-Mobile NL.

Zit je in het buitenland, selecteer dan een ander netwerk. ;)
Klik op deze link om te kijken welke provider je moet instellen.

Laat maar weten! :)

Groetjes,
Leroy
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Goedenavond @Carmen0o

Welkom op de T-Mobile Community! :)

Dat is vervelend! :(

Zou je het volgende willen doen?
Doe een andere T-Mobile simkaart in jouw telefoon, heb je dan wel netwerk?
Doe vervolgens jouw simkaart in een andere telefoon, werkt het netwerk dan wel?

Dit om te testen of het aan je telefoon of simkaart ligt. 🙂

Om je aan te melden bij het netwerk doe je het volgende.
1. Ga naar instellingen.
2. Ga naar mobiele netwerk (Bij de meeste telefoons onder ''Meer instellingen'' of ''Meer netwerken''.
3. Ga naar netwerk operators.
4. Laat je telefoon zoeken naar netwerken en druk op T-Mobile NL.

Zit je in het buitenland, selecteer dan een ander netwerk. ;)
Klik op deze link om te kijken welke provider je moet instellen.

Laat maar weten! :)

Groetjes,
Leroy
Reputatie 7
Badge +15
Hi Carmen,

Wat fijn dat Leroy je al van zo'n uitgebreid antwoord heeft voorzien!

Heb je zijn tips nog gebruikt? Is het gelukt om je toestel weer werkende te krijgen? Ik ben benieuwd Carmen! Mocht het niet gelukt zijn dan helpen we je natuurlijk graag verder! :8
Ik heb hetzelfde probleem en zit in het buitenland maar dit werkt ook niet. Er staat dan dat het netwerk niet beschikbaar is of dat mijn simkaart dat niet toestaat. Wat kan dit zijn? Ik zit in ijsland dus dit is erg vervelend.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Mgerritsdottir,

Goed dat je dit even navraagt, alleen is het niet de bedoeling dit dubbel te doen. We zullen jouw vraag in je eigen topic behandelen. Hier heb je ook al meer informatie gegeven, dus dat is al handiger!
Zelfde probleem
Heb in eens geen netwerk meer.
Ik heb mobiele netwerken gezocht en T Mobile uitgezocht.

Antwoord: Probeer het later nog eens.
Ik ben al dagen bezig om mms draaiende te krijgen en dat lukt ook niet.
Nu stuit ik weer op geen netwerk.
Wat is er aan de hand?
Het zal wel aan mij liggen maar heb hier hulp voor nodig.
Opnieuw registren op T-mobile NL lukt nu ook al niet meer.

Reageer