Vraag

Niet bereikbaar?!?


Ik ben vandaag blijkbaar al 20 keer gebeld en die mij bellen krijgen direct mijn voicemail!?
Als ze die inspreken krijg ik daar geen bericht van.
Heb al alles geprobeerd.
Dit is heel vervelend.
Ik kan zelf verder alles doen.

11 reacties

Ik kan sinds gisteren ook niet gebeld worden.
Soms voicemail, soms een piep en dan helemaal stille lijn (als ik met huistelefoon naar mobiel bel dus)....verder werkt hier ook alles.
Reputatie 4
@ desire835 en gerkoni

Dat is vervelend zeg! 😞 Ervaren jullie dit probleem momenteel ook nog? Ik zou je willen adviseren om het toestel even uit en weer aan te zetten. Mocht je dan nog steeds niet bereikbaar zijn, zou je jouw simkaart dan in een ander toestel kunnen doen en bekijken of je daar wel bereikbaar bent? Op die manier kunnen we bekijken of het probleem wellicht toestelgerelateerd is. Ik hoor graag van jullie! 🙂
Hoi WillemE,

Toestel uitzetten en weer aanzetten hebben we inmiddels al 100 keer gedaan! Simkaart in ander toestel geeft exact hetzelfde probleem.
In mijn omgeving zijn zeker wel 5 mensen met allemaal een ander toestel die hetzelfde probleem hebben!
Reputatie 4
@ Bw77

Hmm dat is natuurlijk niet de bedoeling! 😞 Het probleem ervaar je dus niet op iedere locatie, of ben je overal waar je bent onbereikbaar? Wanneer je dit op een locatie ervaart, lijkt dit netwerkgerelateerd te zijn. Indien dit het geval is raad ik je aan om een melding te maken via onze dekkingskaart. Een netwerkspecialist zal jouw melding dan onderzoeken en je krijgt hier dan binnen 10 werkdagen een terugkoppeling over. Laat je even weten of het is gelukt? 🙂
Voor de mensen met dit probleem: ik ben vandaag naar een T-Mobile store gegaan en daar is verteld dat ze bezig zijn om het 4G netwerk in te stellen. 
Dus vandaar dat je momenteel geen 3G hebt. En daarom kan je mogelijk ook niet gebeld worden. Ik heb zelf Wifi aan. Dat is momenteel de enige oplossing.

Ik had trouwens ook pas dat ik niet gebeld kon worden. Wat je even moet proberen: houd de middelste knop ingedrukt en klik tegelijkertijd boven op de uitknop. Dan reset die even enkele instellingen. Ik hoop dat het werkt!
Voor de mensen met dit probleem: ik ben vandaag naar een T-Mobile store gegaan en daar is verteld dat ze bezig zijn om het 4G netwerk in te stellen. 
Dus vandaar dat je momenteel geen 3G hebt. En daarom kan je mogelijk ook niet gebeld worden.


Mocht dit waar zijn, dan is dit ronduit belachelijk, zonder internet kan ik (tijdelijk) leven, maar die telefoon heb ik om bereikbaar te zijn, zowel prive als zakelijk. 
Reputatie 4
@BasLe & @eboo999

De informatie die je hebt gekregen van mijn collega in de T-Mobile Shop is onjuist! Dit heeft niks te maken met het 4G netwerk. Ik adviseer je om, zoals WillemE heeft aangegeven, via de dekkingskaart je netwerkklacht door te geven.

Bedankt voor het doorgeven dat dit aan je is verteld. We zullen contact opnemen met de T-Mobile Shops zodat er geen onwaarheden meer worden gecommuniceerd.
Ja hoor, en hier nog maar iemand met dit probleem. Ik ben sinds 10 mei over van het KPN netwerk, inclusief nummerbehoud. Op 12 mei kreeg ik de eerste signalen dat ik niet te bereiken was, zowel via bellen als sms. ''Dit nummer is niet bereikbaar, u wordt doorgeschakeld'' en hup dan kan ik mijn eigen voicemail inspreken. Bizarre is wel dat dit alleen voor andere providers geldt, mijn zoon en dochter hebben T-Mobile en kunnen mij normaal bereiken, maar mijn vrouw met Vodafone, of schoonvader met KPN niet.

Gebeld oplossing zou liggen in een nieuwe simkaart, want deze zou beschadigd zijn, huh??? Hoezo, alles werkt behalve dit, nah ja doe maar dan........volgende dag nieuwe sim, geactiveerd, en in de foon gestopt.......bellen met de huis telefoon (KPN) ......je voelt um al he ....''Dit nummer is niet bereikbaar, u wordt doorgeschakeld'' pfffffffffffffffffff zo moe van......nu maar een klachtenmail gestuurd...zou binnen 5 werkdagen antwoord krijgen..... maar het blijft verdacht stil, ok ok de dagen zijn nog niet om, maar het voelt niet goed .....op dit moment voelt mijn hele overstap naar T-Mobile niet goed, en vraag ik mij af welke mogelijkheden ik moet gaan benutten, want T-Mobile verzaakt op ernstige wijze de contractverplichting mijn inziens, en dat nog wel op het meest normale functieonderwerp van een telefoon.... bellen en GEBELD kunnen worden... 
Hele T-mobile is een grote schijt handel. Zodra wij (lees klant) iets moeten doen of regelen of betalen moet het allemaal binnen een dag maar zodra T-mobile iets moet regelen of veranderen duurt het allemaal weken! Ik kan iedereen aanraden gewoon lekker een andere provider te kiezen! En dan ook nog eens al die domme en slaapverwekkende reactie van die moderators, echt te zielig voor woorden. En als ze dan een keer een oplossing hebben gevonden dan posten ze dat wel meteen om zo maar goed voor de dag te komen.....
T-mobile jullie zijn gewoon een groot oplichters zooitje!!!
$%^&*(*&^%$$%^&!!!!! en nog een kleine aanvulling dan maar, na het lezen van de verschilende berichten besluit ik mijn voicemail uit te zetten (ben toch niet bereikbaar en krijg geen meldingen, ook niet als gemiste oproep of bericht) dus via My T-Mobile deze actie in gezet. Wacht even en ja pling, sms van T-Mobile (want die ontving ik dus wel he) dat mijn voicemail op mijn verzoek is uitgeschakeld......ik dien wel het toestel opnieuw op te starten......dus dat doen we.......en wat denk je......; ''Dit nummer is niet bereikbaar, u wordt doorgeschakeld'' ... en krijg ik ******** gewoon mijn voicemail........dan zie ik dat ik blijkbaar ook nog op het toestel de code ##002# dien in te geven.....jaaaaaaaaaaaa????? MAAR WAAR DAN?????? .....Voicemail bellen om daar, denk ik dan maar, die code in te geven........WTF!!!!!!!! het hele *** verhaal over hoe ik mijn voicemail moet instellen en een password......donderop man....ja ik ben pis link......god, had ik maar lekker concervatief bij mijn oude vertrouwde KPN gebleven.......nooit geen problemen of gezeur, en als die er wel waren werd het snel en adeguaat opgelost ......ja het kost je wat meer, veel meer dat wel........maar dan krijg je ook wat. Nu betaal ik minder....... maar ik krijg ook veel minder........heeeeeeel veeeel minder......
Reputatie 5
@Spijtoptant Welkom op het T-Mobile forum! Wat vervelend dat de start van je abonnement niet helemaal geruisloos verloopt. Ik heb wat aangepast aan je netwerk instellingen. Zou je je toestel willen herstarten en aangeven of je weer bereikbaar bent?

Mijn collega's bedoelen dat je naar ##002# moet bellen, zo schakel je alle door schakelingen op je telefoon uit.

Reageer