Vraag

Niet bereikbaar

• 22 mei 2017
  • 4 reacties
  • 100 Bekeken

Ik heb sinds vanmorgen t mobile als provider. Hiervoor had ik Telfort en vanmorgen kreeg ik een sms'je dat mijn nieuwe simkaart in de telefoon kon en ik overgezet was. Ik kan zelf gewoon bellen en ik kan gebeld worden door een vaste telefoon. Echter bij een aantal mensen met een mobiele telefoon kan ik niet meer gebeld worden die krijgen een niet bereikbaar bericht en een geluid alsof ik afgesloten ben. Waar kan dit aan liggen ? Ik wil toch heel graag bereikbaar zijn.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Dees55,

Welkom bij T-Mobile! 😃 Heb je jezelf al aangemeld voor alle extra voordelen, altijd fijn meegenomen!

Ik zie dat mijn collega's jouw probleem ook al in onderzoek hebben sinds vanochtend. Hopelijk kunnen zij gauw achter het probleem komen! Is er toevallig een overeenkomst tussen de nummers die je nu kunt bereiken, is het bijvoorbeeld één bepaalde provider of is daar geen verschil in en gebeurt het bij willekeurige nummers? Dit soort informatie is altijd handig om alvast te achterhalen!

We rekenen er op dat het snel opgelost is en als je nog info voor ons hebt, dan horen we dat natuurlijk graag!
Hallo David..we zijn er inmiddels achter dat voornamelijk de telfort/kpn abonnementen mij niet kunnen bereiken
En het gebeurd bij willekeurige nummers...ik kan gewoon appen en zelf bellen en ik kan gebeld worden door vaste telefoons...maar tot nu toe weet ik dus dat telfort/kpn me niet kan bereiken...
Reputatie 7
Badge +20
Hey Dees55,

Dat is in ieder geval een stap dichterbij de oplossing! Hopelijk is het onderzoek gauw opgelost en kun jij gewoon iedereen bellen. De technische afdeling gaat hier in ieder geval mee verder en bellen jou terug op het nummer dat wij van jou hebben ontvangen.

Als wij in de tussentijd ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!

Reageer