Beantwoord

Niet bereikbaar afgelopen maand

  • 21 september 2016
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Reputatie 2
Wat is hier de compusatie van??? Heb kosten gemaakt ivm mijn ziekte , kon niet naar het Zkh bellen ivm mijn medicijnen dus met een taxi erheen
icon

Beste antwoord door Amy 23 september 2016, 09:58

Goedemorgen Thimo5,

Heel vervelend om te horen dat je ook last hebt gehad van deze storing. Ik zie ook dat je hier al via de chat contact over hebt gehad. Mijn collega heeft je uitleg gegeven en heeft aangegeven dat wij de kosten van de taxi niet kunnen vergoeden. Ik snap dat de situatie erg vervelend voor je is geweest maar hier kunnen wij verder echt niet bij helpen. Wel heeft mij collega je een andere compensatie aangeboden. Mocht je hier alsnog akkoord mee willen gaan dan horen we het graag.

Werkt je toestel nu wel weer helemaal naar behoren? Heb je weer een stabiele verbinding? Mocht je nog problemen met het netwerk ervaren dan horen we het graag, daar kunnen we je natuurlijk wel bij helpen!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Ik hoor niks van klantservice
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen Thimo5,

Heel vervelend om te horen dat je ook last hebt gehad van deze storing. Ik zie ook dat je hier al via de chat contact over hebt gehad. Mijn collega heeft je uitleg gegeven en heeft aangegeven dat wij de kosten van de taxi niet kunnen vergoeden. Ik snap dat de situatie erg vervelend voor je is geweest maar hier kunnen wij verder echt niet bij helpen. Wel heeft mij collega je een andere compensatie aangeboden. Mocht je hier alsnog akkoord mee willen gaan dan horen we het graag.

Werkt je toestel nu wel weer helemaal naar behoren? Heb je weer een stabiele verbinding? Mocht je nog problemen met het netwerk ervaren dan horen we het graag, daar kunnen we je natuurlijk wel bij helpen!

Reageer