Beantwoord

Niet bereikbaar / Kan niet gebeld worden!

• 29 september 2016
  • 3 reacties
  • 249 Bekeken

Hallo T-Mobile,

Dit is de 2e keer in korte tijd dat ik niet gebeld kan worden oftewel ben niet telefonisch bereikbaar.
Op vrijdag 26-08-2016 en vanaf gisteren woensdag 21-09-2016. Vandaag donderdag 22-09-2016 kan ik nog steeds niet gebeld worden. Ik heb meerdere malen geprobeerd om mijn telefoon aan/uit te zetten, maar dit probleem lost niet op. Ik hoop dat dit snel wordt opgelost! Ik zit namelijk met belangrijke zaken zowel privé als zakelijk en ik ben nu niet bereikbaar! Een keer een storing heb ik begrip voor dat kan gebeuren. Vrijdag 26-08-2016 duurde een dag dat het was opgelost, maar nu maak ik het voor een tweede keer mee en op het forum lees ik dat het is opgelost, maar ik zie bij enkelen, inclusief ik is het nog steeds niet opgelost. Ik vind dit een kwalijke zaak en twijfel over de kwaliteit van T-Mobile.
icon

Beste antwoord door David 29 september 2016, 17:19

Hoi allemaal,

Alle updates en informatie delen wij in het algemene topic. Zodra er dus iets bekend is plaatsen we daar een bericht om iedereen op de hoogte te stellen.

Dit topic gaat op slot om het overzicht te bewaren.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Hi zelfde hier. Sinds gisterenmorgen niet meer bereikbaar. Oproep komt niet binnen, sinds vanmorgen ook geen melding meer van gemiste oproep! Zakelijk en prive een drama!!!
Helaas hier hetzelfde probleem, ook sinds gistermorgen niet meer bereikbaar!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi allemaal,

Alle updates en informatie delen wij in het algemene topic. Zodra er dus iets bekend is plaatsen we daar een bericht om iedereen op de hoogte te stellen.

Dit topic gaat op slot om het overzicht te bewaren.