Vraag

Niet bereikbaar na uitschakelen voicemail

• 8 februari 2016
  • 5 reacties
  • 147 Bekeken

Ik heb mijn voicemail op uit gezet, omdat ik eerst een persoonlijke boodschap had en deze weg wilde hebben. Dit heb ik ook gedaan zodat de telefoon wat langer over zou gaan want vaak voor ik hem op wilde pakken kwam al de voicemail eraan. Niet alleen voor mij maar ook voor mensen die me wilde bereiken best vervelend. Nu heb ik hem dus uit gezet, maar krijg nu elke keer als iemand mij belt dat er in het engels wordt gezegd dat ik niet bereikbaar ben. Hoe krijg ik dit helemaal uit? Hopelijk kan iemand helpen want ben ten einde raad en van alles al geprobeerd.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Melva,

Welkom op het forum!

De situatie waardoor we elkaar ontmoeten is helaas minder leuk. Begrijpelijk dat je zo snel mogelijk weer bereikbaar wilt zijn! Ik zie dat je voicemail gisteravond rond 22:20 uur is uitgezet. Kunnen mensen je op dit moment nog steeds niet bereiken? Kun je zelf nog wel mensen bellen en internetten? Heb je misschien je inkomende gesprekken doorgeschakeld? Op deze pagina vind je meer informatie hoe je dit uit kunt zetten.

Zou je verder eens handmatig een netwerk kunnen selecteren? Heb je dit probleem op één locatie of op meerdere locaties? Kun je eens je simkaart in een ander toestel testen, kunnen anderen jou dan wel bellen? En als je een andere simkaart in jouw toestel probeert? Op die manier kunnen we uitsluiten of het misschien aan je simkaart of toestel ligt.

Een hoop vragen! We hebben eerst wat aanvullende informatie nodig, dan kunnen we kijken naar een oplossing. Ik zie je reactie graag tegemoet!
Hoi Thalina.

Ja ik kan zelf nog wel alles en we hebben vanalles al geprobeerd met toestellen en simkaart. Mijn partner heeft alles hetzelfde, maar bij hem krijg je niemand voor de voicemail maar de telefoon blijft gewoon over gaan tot iemand op hangt. Maar misschien ligt het inderdaad aan het doorschakelen van inkomende gesprekken. Ik weet alleen niet hoe ik sit dan precies uit kan zetten. Hier zal ik eens verder voor kijken. Alvast bedankt voor je reactie en hulp.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Melva,

Ik weet niet of je de link al had doorgenomen die Thalina had meegestuurd?

Hier staat namelijk in dat je de code ##002# kunt "bellen" en hier kun je in één keer alle actieve doorschakelingen mee uitschakelen. Als er dus iets actief staat waardoor je dit probleem hebt, dan wordt dat gelijk opgelost!

Zou je kunnen laten weten of het probleem opgelost is? 🙂
Hey David.

Heb gister ook meteen ##002# geprobeerd en later met de telefoon van mijn partner naar die van mij gebeld. Op 1 of andere manier gaat hij nog maar een aantal seconden over en gaat dan vanzelf op een engelse vrouw over die verteld dat het nr niet bereikbaar is. Mijn partner heeft dezelfde telefoon (alleen groter model) maar heeft die probleem niet. Bij hem blijft de telefoon over gaan tot de beller zelf ophangt. Vraag me echt af waar dit aan ligt.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Melva,

Wat een vreemde situatie zeg.:S Ik heb zojuist jouw simkaart opnieuw op ons netwerk geregistreed. Zou je eens kunnen proberen of het nu weer naar behoren werkt? Mocht dat niet het geval zijn dan horen we het graag. We kunnen het dan namelijk doorzetten naar onze technische jongens!

Reageer