Beantwoord

Niet bereikbaar op mijn iPhone 7

• 30 januari 2018
  • 33 reacties
  • 5111 Bekeken

Toon eerste reactie

33 reacties

Ik heb een 7plus. Nee nooit eerder gebeurd. In Breda op verschillende locaties. Simkaart gewisseld naar ander toestel en probleem was nog steeds.
Kijken jullie intern ook naar mijn andere opmerkingen ten aanzien van jullie bereikbaarheid en indienen van klachten?

mvg.
Hallo ik heb het zelfde met mijn iPhone 7, ik heb alles al gedaan wat hierboven staat, ga alleen nog proberen of het met mijn oude 5s ook is, blijf het volgen en hoop dat er een oplossing komt
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Otto1960,

Zonde dat jij de problemen ook ervaart! Heb je al getest met de iPhone 5S? Als niets werkt en je alle stappen hebt geprobeerd, dan kun je het toestel ter reparatie aanbieden. De reparatieservice gaat zich hier dan over buigen!
Hallo een vraag regelmatig als mensen mij bellen krijg ik een sms bericht van gemiste oproep. Ik heb de iphone 7+ wat kan ik hier aan doen de beller krijgt gelijk dat ik niet bereikbaar ben terwijl mijn telefoon gewoon aan staat heb heb gereset en daarna werd ik gebeld en deed het weer maar na paar keer is het weer is hier een oplossing voor mvgr
Reputatie 7
Badge +20
Hi @regina-1,

Heb je de instructies en stappen uit dit topic al doorgenomen (controleren dekkingskaart, kruistest, enz.)? Aan de hand hiervan kun je controleren of het iets is wat je zelf thuis kunt oplossen. Anders moet het toestel ter reparatie aangemeld worden, zodat de reparatiedienst dit verder op kan pakken.

Als je hier vragen over hebt, laat het gerust weten!
Ook bij mij deze problemen, zelfs al zo ver gegaan dat mijn toestel omgeruild is voor een andere. Helaas geen resultaat.
Zelfs toen Apple mij probeerde te bellen ging dit niet. (Ik ontving een mail van apple support "we proberen u te bereiken" ) de telefoon lag voor me op mijn bureau en had volledig ontvangst
Ik houdt dit forum in de gaten, maar overweeg over te stappen.
Ook ik heb dezelfde problemen, ik mis belangrijke gesprekken, krijg hier geen melding van en heb alles al geprobeerd om het te verhelpen

HELP!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @claudje-79,

Zou je kunnen aangeven wat je precies allemaal hebt geprobeerd en of er überhaupt effect te merken was? Misschien kunnen we je dan hier direct nog verder helpen!

Als echt alles is getest en geprobeerd, dan zal het toestel ter reparatie aangemeld moeten worden. Je hebt dan alles geprobeerd wat wij je aan kunnen raden en wat je thuis zelf kunt doen. De reparatiedienst zal dit probleem dan verder moeten oppakken.

Ik ben benieuwd naar jouw reactie en als je nog vragen hebt, geef een gil!

Reageer