Beantwoord

Niet bereikbaar sinds ik 4G heb

Toon eerste reactie

36 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Raffie,

Ik snap dat het hebben van een onbetrouwbaar toestel niet fijn is. Het lijkt er toch wel echt op dat het probleem bij je toestel ligt. Zoals je zelf aangeeft werkt je simkaart wel in het toestel van je man.

Ik zie in het systeem dat je toestel leverancier Typhone is en je kunt bij ze terecht voor je garantie. Het is zonde om er geen gebruik van te maken. Je hebt immers 24 maanden fabrieksgarantie.

Mocht je jouw verlenging via T-Mobile zelf willen laten verlopen, geef dan een gil. Dan zorgen wij ervoor dat je hierover wordt gebeld!
Heel fijn Dennis, ik hoor het graag. Alvast bedankt.
Reputatie 5
Badge +11
@raffie21
Ik heb een reactie ontvangen vanuit de netwerkafdeling.
Ze geven aan dat de mast niet optimaal gericht staat. Dit zou er echter niet voor moeten zorgen dat je helemaal geen ontvangst hebt.

Omdat je in een van je eerste posts aangeeft dat je niet alleen thuis, maar ook bij je schoonouders slechte ontvangst hebt, wil ik je toch met klem aanraden om je toestel ter reparatie aan te bieden. Dit kan via Typhone, zoals Hajar al aangaf. Let wel op dat je vooraf even een back-up van je gegevens maakt, omdat toestellen voor de veiligheid worden leeggemaakt voor de reparatie.

Daarnaast raadde de netwerkafdeling ook aan om een melding te maken via de Dekkingskaart, omdat ze dan wat dieper in het netwerk kunnen kijken en je van een uitgebreider antwoord kunnen voorzien. Dan kan de mast evt. nog wat bij gericht worden.
Bedankt voor het uitzoeken Dennis. Ik heb in ieder geval een melding gemaakt via de dekkingskaart. Ik zal het reparatie gebeuren eens uitzoeken.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Sinds ze met de masten zijn bezig geweest heb ik thuis opeens geen ontvangt meer met bellen of gebeld worden. Ik heb net mijn abonnement verlengt en heb geen vast toestel. Ik ben dus thuis amper tot niet meer te bereiken.
Ik hoop echt dat er wat aan gedaan kan worden had voor de tijd nooit problemen met mijn bereikbaarheid mijn postcode is trouwens 8464 vr
Heb je ook een andere telefoon bij het verlengen gekozen? Niet elke telefoon heeft even goed bereik namelijk.

Daarnaast is in jouw omgeving het netwerk nog maar net omgebouwd. Na de ombouw is het bereik tijdelijk minder goed, omdat een en ander nog verder ingeregeld moet worden. Volgens mij staat hier een periode van ongeveer een maand voor. Probeer dat even af te wachten, en te kijken of het dan beter gaat.
Ik heb de s6 die heb ik gekregen toen hij uitkwam. Tot dusver geen probleem gehad. Nu sinds 2 weken. Maar ik wacht het even af. Bedankt voor de reactie.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Zkimmie,

Ik heb zojuist naar de situatie gekeken en ik zie dat we in september op jouw postcode 4G gaan activeren. In de regio zijn we inderdaad al langer bezig, hierdoor heb je inderdaad problemen aan het netwerk kunnen ondervinden. We snappen dat dat erg vervelend is maar je krijgt er wel een razendsnel netwerk voor terug! 🙂 In dit forumtopic lees je waarom het langer duurt voor je 4G hebt.

Zou je eens in je instellingen willen proberen of je het toestel op 3G-only kan zetten? Je toestel zoekt namelijk automatisch naar het snelste (4G) netwerk maar waarschijnlijk heb je een stabieler netwerk als je nu nog alleen van 3G gebruk maakt. :8
Goedemorgen amy.

Mijn probleem is niet mijn internet netwerk maar dat ik telefonisch niet meer bereikbaar ben en ook amper kan uitbellen. Sinds het internet beter is is mijn netwerk drama. Mensen krijgen to horen dat dit nummer niet te bereiken is kunnen ook geen voicemail inspreken en ik krijg ook geen bericht dat mensen mij gebeld hebben. En aangezien ik geen vaste telefoon heb is dat best lastig. Ik ben thuis dus amper tot niet meer bereikbaar.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Zkimmie,

Ik snap hoe vervelend dit kan zijn. Je wilt immers altijd bereikbaar kunnen zijn. Wij zijn bezig met werkzaamheden waardoor je hinder kan ondervinden, maar het zal straks echt beter worden. Zoals mijn collega Amy heeft aangegeven zul je er een super snel netwerk voor terug krijgen!

Je kan wel een dekkingsklacht indienen en dan zullen onze collega's van de netwerkafdeling kijken wat ze voor je kunnen betekenen.

Oke bedankt. Ik vind het mooi dat er een snel netwerk komt. Maar thuis zit ik toch op wifi dus heb ik dat niet nodig. En ik heb als ik eerlijk ben liever iets minder snel netwerk maar wel bereik. Voor mijn werk ik het super lastig dat ik thuis op dit moment amper tot niet bereikbaar ben omdat ik veel vanuit huis werk. Maar ik wacht het nog even rustig af. Bedankt in ieder geval voor de reactie

Reageer