Beantwoord

Niet hoorbaar aan de andere kant met mobiel

• 5 juni 2019
  • 3 reacties
  • 278 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Dag

Heb van alles geprobeerd maar als ik me vriendin mobiel bel dan hoor ik haar wel maar zei mij niet, wat kan het probleem zijn.
icon

Beste antwoord door Hajar 6 juni 2019, 12:33

Hi Milco,

Ik wil graag met jou de oorzaak achterhalen. Van welk toestel maak jij gebruik? Ervaar je dit probleem alleen als je met je vriendin belt of ook als je naar andere nummers belt? Ervaar je dit op een specifieke locatie of op meerdere? Heb je misschien de kans om een andere simkaart in het toestel te testen? Ben je dan wel verstaanbaar? Mocht het met een andere simkaart ook niet optimaal werken, dan lijkt het probleem echt in het toestel te zitten. Ik raad je aan eerst het toestel eens volledig te resetten, zodat je een softwarematig probleem uitsluit. Als het dan nog niet werkt dan kun je nog dit topic doorlopen om er zeker van te zijn dat je alles geprobeerd hebt!

Laat je even weten of het zo lukt?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Milco,

Ik wil graag met jou de oorzaak achterhalen. Van welk toestel maak jij gebruik? Ervaar je dit probleem alleen als je met je vriendin belt of ook als je naar andere nummers belt? Ervaar je dit op een specifieke locatie of op meerdere? Heb je misschien de kans om een andere simkaart in het toestel te testen? Ben je dan wel verstaanbaar? Mocht het met een andere simkaart ook niet optimaal werken, dan lijkt het probleem echt in het toestel te zitten. Ik raad je aan eerst het toestel eens volledig te resetten, zodat je een softwarematig probleem uitsluit. Als het dan nog niet werkt dan kun je nog dit topic doorlopen om er zeker van te zijn dat je alles geprobeerd hebt!

Laat je even weten of het zo lukt?
Dag,
Ik heb mijn simkaart er uit gehaald en er weer ingedaan en kan haar weer bellen, wel vreemd maar het werkt weer.

Gr Milco
Reputatie 7
Badge +20
Aah super om te lezen. Fijn dat het weer werkt! Als je in de toekomst weer vragen hebt, laat het ons weten.

Reageer