Beantwoord

Niet kunnen bellen

• 12 januari 2018
  • 1 reactie
  • 85 Bekeken

Mijn dochter heeft een abonnement bij tele 2. Al sinds zij dit abonnement heeft kan ik niet met haar bellen. Ik krijg direct haar voicemail. Mijn man kan haar altijd wel bereiken en zij kan mij wel bellen. Waaraan zou dit kunnen liggen?
icon

Beste antwoord door David 14 januari 2018, 13:55

Hoi Rebreb,

Wat een opmerkelijk probleem, zo specifiek! :S

Jij ervaart het probleem verder bij niemand? Ben jij ook de enige bij wie zij dit probleem heeft? Er zijn geen andere personen die haar niet kunnen bereiken? We willen dit natuurlijk tot op de bodem uitvogelen, dus het zijn ook flink wat vragen. Zou je jouw simkaart eens kunnen testen? Dat kun je doen met deze stappen. Mocht het dan aan de simkaart liggen, dan kunnen we een nieuwe opsturen!

Als het geen resultaat oplevert, zou je dan 3 voorbeelden kunnen sturen van momenten (tijdstip en datum) waarop het niet lukte om jouw dochter te bereiken? We kunnen dit dan doorzetten naar onze technische afdeling, zodat dit verder uitgezocht kan worden.

We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet, dan kunnen we dit verder nagaan!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Rebreb,

Wat een opmerkelijk probleem, zo specifiek! :S

Jij ervaart het probleem verder bij niemand? Ben jij ook de enige bij wie zij dit probleem heeft? Er zijn geen andere personen die haar niet kunnen bereiken? We willen dit natuurlijk tot op de bodem uitvogelen, dus het zijn ook flink wat vragen. Zou je jouw simkaart eens kunnen testen? Dat kun je doen met deze stappen. Mocht het dan aan de simkaart liggen, dan kunnen we een nieuwe opsturen!

Als het geen resultaat oplevert, zou je dan 3 voorbeelden kunnen sturen van momenten (tijdstip en datum) waarop het niet lukte om jouw dochter te bereiken? We kunnen dit dan doorzetten naar onze technische afdeling, zodat dit verder uitgezocht kan worden.

We zien jouw reactie graag spoedig tegemoet, dan kunnen we dit verder nagaan!

Reageer