Beantwoord

Niet kunnen bellen of gebeld worden

• 30 juni 2016
  • 3 reacties
  • 103 Bekeken

Hallo, een paar weken gelden ben ik overgestapt van Vodafone naar T-mobile. Het kwam zo uit dat het nieuwe abonnement in ging in het buitenland. SMS van T-mobile gekregen, simkaarten in telefoon gedaan en op nieuw opgestart. Alles doet naar behoren, maar het belangrijkste: bellen of gebeld worden werkt niet! Heel vervelend als je op vakantie bent en ook nog een zieke moeder thuis hebt zonder mobile. Telefooncellen bestaan niet meer. De postduiven zijn met pensioen. Heeft u een oplossing?
icon

Beste antwoord door Sam- 30 juni 2016, 16:29

Hoi Karin,

Welkom op het forum! Leuk dat je hier je vraag stelt.

Ik kan me goed voorstellen dat je in het buitenland ook bereikbaar wilt zijn. Het is daarom goed dat je dit direct bij ons hebt aangegeven.

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat er een blokkade actief was. Deze heb ik direct voor je opgeheven zodat je ook in het buitenland kan bellen en gebeld worden. Als je over 15 minuten je toestel één keer helemaal opnieuw start dan wordt je opnieuw op het netwerk aangemeld. Je zou daarna overal gebruik van moeten kunnen maken.

Mocht je toch problemen ervaren met het netwerk in het buitenland dan wil ik je vragen om een kijkje te nemen in dit topic. Hierin vind je alle uitleg met betrekking tot het netwerk in het buitenland.

Laat ons weten of het is gelukt Karin. We wensen je nog een prettig verblijf in het buitenland. Enjoy! 😉
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Karin,

Welkom op het forum! Leuk dat je hier je vraag stelt.

Ik kan me goed voorstellen dat je in het buitenland ook bereikbaar wilt zijn. Het is daarom goed dat je dit direct bij ons hebt aangegeven.

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat er een blokkade actief was. Deze heb ik direct voor je opgeheven zodat je ook in het buitenland kan bellen en gebeld worden. Als je over 15 minuten je toestel één keer helemaal opnieuw start dan wordt je opnieuw op het netwerk aangemeld. Je zou daarna overal gebruik van moeten kunnen maken.

Mocht je toch problemen ervaren met het netwerk in het buitenland dan wil ik je vragen om een kijkje te nemen in dit topic. Hierin vind je alle uitleg met betrekking tot het netwerk in het buitenland.

Laat ons weten of het is gelukt Karin. We wensen je nog een prettig verblijf in het buitenland. Enjoy! 😉
Issam bedankt voor de snelle reactie: ik kan weer bellen. Groetjes karin
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Karin,

Super! Goed om te lezen dat alles weer werkt.

Bedankt voor je berichtje. 😉

Reageer