Beantwoord

niet tevreden over mobiele -en data netwerk


Ik ben nu ruim 1,5 jaar klant van t-mobile.
Ik reis echter dagelijks vanaf almelo richting zwolle en ben zeer ontevreden over het netwerk onderweg.
Het komt regelmatig voor dat het telefoonnetwerk volledig wegvalt, waardoor ik genoodzaakt ben mijn zakelijke toestel te gebruiken. Ook het datanetwerk valt op een groot deel van het traject geheel weg, waardoor ik onderweg bijvoorbeeld geen muziek kan streamen.

Ik wil graag overstappen naar een andere provider, maar vraag me af of ik vroegtijdig mijn contract kan beeindigen zonder dat ik daarvoor een boete hoef te betalen. Ik betaal een fors bedrag per maand en krijg er niet de dienst voor die ik mag verwachten.

Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn.

Vriendelijke groet,

W. Veldhuis
icon

Beste antwoord door Jaimy 9 november 2018, 11:20

Hi Tjerk,

Ik heb op mijn reis in de trein ook een slechtere verbinding soms, omdat dat stukken zijn waar gewoonweg minder masten staan omdat daar minder mensen wonen. Treinen rijden natuurlijk door stukken waar die masten niet per se nodig zijn. Dit kan dus verklaren waarom je hier op dat traject wat meer last van hebt!

Uiteraard kijken we wèl altijd naar verbeterpunten, dus je kunt zeker even naar de dekkingskaart surfen en daar eventueel voor de betreffende plekken een dekkingsklacht indienen. Zo zien we precies waar vraag is naar meer masten! 😃
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Ik ben nu ruim 1,5 jaar klant van t-mobile.
Ik reis echter dagelijks vanaf almelo richting zwolle en ben zeer ontevreden over het netwerk onderweg.
Het komt regelmatig voor dat het telefoonnetwerk volledig wegvalt, waardoor ik genoodzaakt ben mijn zakelijke toestel te gebruiken. Ook het datanetwerk valt op een groot deel van het traject geheel weg, waardoor ik onderweg bijvoorbeeld geen muziek kan streamen.

Ik wil graag overstappen naar een andere provider, maar vraag me af of ik vroegtijdig mijn contract kan beeindigen zonder dat ik daarvoor een boete hoef te betalen. Ik betaal een fors bedrag per maand en krijg er niet de dienst voor die ik mag verwachten.

Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn.

Vriendelijke groet,

W. Veldhuis


Welkom op het T-Mobile forum! :)

Je geeft aan dat je onderweg problemen ervaart met het netwerk. Zit je dan in de trein of in de auto op de snelweg? In een rijdend voertuig wissel je steeds van mast naar mast. Dit heeft ene behoorlijke impact op het signaal die je telefoon ontvangt. Dit is inherent aan de technologie en hiervoor is nog geen oplossing voor gevonden in de telecom wereld. Dit heeft met name invloed op het internet. Heb je op 'vaste' locatie nergens hinder van? Ik hoor het van je.
ik reis ook veel van enschede naar utrecht, tussen apeldoorn en amersfoort is t-mobile een drama alle kpn klanten kunnen hier wel vrolijk internetten. kunnen jullie het traject verbeteren????
Reputatie 7
Badge +19
Hi Tjerk,

Ik heb op mijn reis in de trein ook een slechtere verbinding soms, omdat dat stukken zijn waar gewoonweg minder masten staan omdat daar minder mensen wonen. Treinen rijden natuurlijk door stukken waar die masten niet per se nodig zijn. Dit kan dus verklaren waarom je hier op dat traject wat meer last van hebt!

Uiteraard kijken we wèl altijd naar verbeterpunten, dus je kunt zeker even naar de dekkingskaart surfen en daar eventueel voor de betreffende plekken een dekkingsklacht indienen. Zo zien we precies waar vraag is naar meer masten! 😃

Reageer