Vraag

nieuw dekkingskaart

Toon eerste reactie

64 reacties

De beste dekkingskaart tot nu toe
van alle providers.Natuurlijk niet
100% betrouwbaar.
Reputatie 5
De beste dekkingskaart tot nu toe
van alle providers.Natuurlijk niet
100% betrouwbaar.

Uiteraard niet, maar die van Vodafone slaat echt 100% op kaas, ik kan zo een aantal plekken op die kaart aanwijzen waar ze geen dekking hebben. Utrechtse heuvelrug bijvoorbeeld, maar nee Vodafone bied in geheel NL 2G aan, knap hoor, zelfs KPN heeft dat niet op haar kaartje staan.
Reputatie 6
Badge +13
@Netgangster 

Daar heb je helemaal gelijk in! :p
Er staat op hun dekkingskaart dat ze in 99% van Nederland 3G bieden.. 

T-Mobile heeft voor mij betere dekking dan Vodafone. 
Uiteraard is KPN beter. Maar wie weet, als T-Mobile alle masten heeft vervangen dat het dan wel anders is. ;)
Reputatie 5
@Netgangster 

Daar heb je helemaal gelijk in! :p
Er staat op hun dekkingskaart dat ze in 99% van Nederland 3G bieden.. 

T-Mobile heeft voor mij betere dekking dan Vodafone. 
Uiteraard is KPN beter. Maar wie weet, als T-Mobile alle masten heeft vervangen dat het dan wel anders is. ;)

Same hier, Vodafone heeft de minste dekking in mijn huis, KPN en T-Mobile (zicht op beide masten) hebben volle dekking in mijn huis.
Ook hier in het centrum (waar ik werk) heeft T-Mobile hier sinds de verplaatsing van de mast het beste bereik indoor, en ik vind de voorwaarden van T-Mobile gewoon een stuk beter.
Landelijke gebieden is KPN op sommige blind spots hier in de regio het beste, maar over een jaartje kan die gehele situatie weer anders liggen gezien T-Mobile de meeste ruimte op de 900Mhz heeft aangekocht. 
Al met al wordt het een spannend jaartje voor de telecom in Nederland, ik vraag me alleen stiekem af of T-Mobile geen leuke deal met Tele2 heeft zodat ze voor 4G op de 800Mhz kunnen meeroamen bij Tele2 😉
Reputatie 6
Badge +13
@Netgangster

Ik denk niet dat Tele2 haar antenne's met T-Mobile gaat delen. Het netwerk zou gescheiden blijven volgens mij. 

Heb je die nieuwe reclame van Vodafone al gehoord? Het gaat over Vodafone 4G en T-Mobile 3G. :p
Vodafone biedt alleen in Utrecht, Amsterdam, Den Haag en Rotterdam nog 4G. Verder nog niet dus. En bij mij is T-Mobile sneller dan Vodafone.
Ik heb met T-Mobile 4 strepen en Vodafone heeft 0 tot 1 streepjes. 

Van KPN 4G moet je ook niet zo veel van verwachten. Ik had met UMTS van T-Mobile meer bereik dan KPN 4G. ;)
Staan op dezelfde gebouw. 
Reputatie 5
Badge +11
@leroy98ecker
Tele2 gaat in principe wel de antennes van T-Mobile gebruiken (het passieve deel van de mast) en het actieve deel gaat Tele2 zelf beheren. Zie ook http://4gmast.nl/nieuwsberichten/tele2/92-tele2-presenteert-zijn-details-over-de-4g-uitrol
Reputatie 2
dus in OMMEN geweest en op locatie waar dekkingskaart beste bereik binnenhuis aangeeft. (en sta op die plek buiten) heb ik geen 3G en amper GPRS.
dus de dekkingskaart is niet 100% betrouwbaar.
Reputatie 2
maar weer even deze topic omhoog gooien 😉
Reputatie 6
Badge +13
Hallo @All 

Ik zie net dat de dekkingskaart geupdated is! :)

LTE staat er nu ook bij. 

https://www.t-mobile.nl/service-en-contact/bereik/dekkingskaart?icmp=bto_mtm_netwerk_kaart

Groet Leroy, 
Reputatie 5
Hallo @All

Ik zie net dat de dekkingskaart geupdated is! :)

LTE staat er nu ook bij.

https://www.t-mobile.nl/service-en-contact/bereik/dekkingskaart?icmp=bto_mtm_netwerk_kaart

Groet Leroy,

Jammer genoeg nog geen 4G dekking ingevuld maar het begin is er :)
Nu nog ff 4.3 op mijn One binnenkrijgen zodat ik er gebruik van kan gaan maken 🙂
Reputatie 6
Badge +13
@Netgangster 

Vanochtend was het heel even online.
Amsterdam en Hoofdorp en Utrecht stonden er al op. 

Onder de komende 3 maanden was heel nederland ineens bedekt met 4G. 
Ik vond het er goed uitzien. De dekking verbeterd vooral in het oosten, 3 noordelijke provincies en Zeeland. 
Daar zag ik bijna alleen maar paars. :)

Jammer dat het nu weer weg is. 
Reputatie 2
eigenlijk moeten ze ook een kopje UMTS900 neerzetten waar je kan zien waar H+ te bereiken is en in dichtgebouwde winkels!
dat heeft tmobile in duitsland wel bijvoorbeeld.
Reputatie 6
Badge +13
Tja, dat zou helemaal perfect zijn hé.. :p

Langzamer hand wordt het steeds beter. Eerst nieuwe kleurtjes, nu LTE opties erbij. Ik ben al benieuwd wat de volgende stappen worden. 
Ik denk zelf de snelheden die er gehaald kunnen worden over 2G, 3G en 4G zoals KPN en Vodafone hebben. 
Reputatie 2
@leroy klopt ja
nu moeten de mod nog even dit lezen en dan is het helemaal perfect 😉 want dan kun je zelf zien hoever ze er mee zijn.

Reageer