Beantwoord

Nieuwbouw, geen bereik, geen wifi bellen?

• 21 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 357 Bekeken

Hoi,

Mijn vrouw en ik zijn de gelukkige bezitters van een prachtige nieuwbouw woning in een mooi dorp dicht bij Rotterdam. Nou hebben we allebei al meer dan 10 jaar een abo van t-mobile (tevreden!). Met die ervaring en ook met de mooie bundelkorting heb ik kortgeleden een t-mobile thuis aangevraagd, in september komt monteur.

Helaas hebben we alleen geen tot nauwelijks bereik bij onze nieuwbouw (op telefoon) en binnenshuis helemaal om te huilen. Dit netjes via support gemeld en is er getracht met mij contact te krijgen - steeds geen tijd. Helaas kan ik niet terugbellen op een ander moment.

Maar: mijn buurman heeft wel contact gehad en gaf bij mij aan dat hij aangeboden heeft gekregen zijn abonnement stop te zetten, omdat de nieuwe mast pas minimaal over half jaar bijgeplaatst wordt. Dat lijkt dan ook voor ons te gelden. Zo ken ik wel meer mensen in onze nieuwe straat die bij t-mobile zitten.

Een aantal dingen:
  • Vind wel heel zuur/jammer dat ik afscheid moet nemen omdat we 3 meter onder de radar/achter een dijk hangen, terwijl ik prima tevreden ben. Is er geen andere oplossing?
  • Wat nu met de bundel die ik had met t-mobile thuis? Die heb ik vorige week JUIST uitgekozen vanwege mobiel? Wat mij betreft stop ik die dan ook, als mobiel stopt, klantvoordeel was voorwaarde voor ons.
  • Waarom worden klanten als wij dan niet gelijk de mogelijkheid gegeven om voorgesorteerd te worden op het 4g/WiFi bellen?
Wat vinden jullie?

groet,

Bauke
icon

Beste antwoord door Folkert 21 augustus 2019, 22:19

Beste Bauke,

De uitrol van bellen via Wifi wordt op dit moment uitgerold. Je moet wel een geschikte telefoon hebben. Op deze pagina vind je alle gedetailleerde info.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste Bauke,

De uitrol van bellen via Wifi wordt op dit moment uitgerold. Je moet wel een geschikte telefoon hebben. Op deze pagina vind je alle gedetailleerde info.

Groet, Folkert
Ha Folkert,

Dank voor het meedenken. Heb 'n Iphone SE, zou al veel moeten schelen 🙂.
Maar daarom ook mijn laatste opmerking. Mijn buurman heeft wellicht geen geschikte telefoon, maar zou wel verwachten dat het in ieder geval geopperd wordt aan hem. Hij wist iig van niets.

grt,
Bauke
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Bauke,

Op https://www.t-mobile.nl/my/gegevens bij Privacy Instellingen kun je je abonneren op een nieuwsbrief waarin dit soort zaken verteld worden. Zo mis je niks...

Groet, Folkert

Reageer