Beantwoord

Nieuwe bundel, maar traag internet

  • 15 november 2016
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

Ik heb sinds vandaag weer de nieuwe mbs aangevuld gekregen, maar mijn internet blijft nog steeds traag. Alsof ik geen mb's meer over hebt. Ik heb mijn telefoon al opnieuw gestart en alles , maar niks helpt..
icon

Beste antwoord door Thalina 16 november 2016, 08:37

Goedemorgen Rachelatisha,

Begrijpelijk dat je gewoon lekker snel wilt kunnen internetten! Op dit moment ervaart een deel van onze klanten dat ze traag internet houden zodra hun nieuwe internetbundel is ingegaan. We zijn hard bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. Voor jou heb ik handmatig iets aangepast in het systeem. Als je even je toestel uit- en aanzet, moet het weer werken.

Voor updates hierover wil ik je verwijzen naar het algemene topic over dit probleem. Daar houden we je op de hoogte. Als je vragen hebt, kun je die daar ook stellen. Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Goedemorgen Rachelatisha,

Begrijpelijk dat je gewoon lekker snel wilt kunnen internetten! Op dit moment ervaart een deel van onze klanten dat ze traag internet houden zodra hun nieuwe internetbundel is ingegaan. We zijn hard bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. Voor jou heb ik handmatig iets aangepast in het systeem. Als je even je toestel uit- en aanzet, moet het weer werken.

Voor updates hierover wil ik je verwijzen naar het algemene topic over dit probleem. Daar houden we je op de hoogte. Als je vragen hebt, kun je die daar ook stellen. Om het forum overzichtelijk te houden, sluit ik dit topic.