Vraag

Nieuwerwets word weer ouderwets

• 16 april 2017
  • 1 reactie
  • 113 Bekeken

Het allerbeste netwerk van Nederland. Wat een teleurstelling is me dat dan toch. In de supermarkt in een stad als Roermond niet kunnen bellen. andere telefoon geprobeerd en het is hetzelfde liedje ,of ja geen liedje want het "super netwerk"van T-Mobile heeft dan ook geen 4G , gelukkig heb ik thuis op het het T-mobile netwerk 4G+ dacht ik, maar een simpele link openen op Facebook duurt soms wel een halve minuut of helemaal niet.....
Misschien hebben de testers van het netwerk geen zin gehad om naar het verre Limburg af te reizen. het is werkelijk waar om te janken! ik vraag me af of de mensen die tevreden zijn met T-mobile wel eens op het netwerk van vodafone hebben gezeten? Televisie kijken in het buitenland via de app werkt ineens ook niet meer... komt er in beeld probeer een lagere kwaliteit in te stellen met 4G+ in mijn schermpje zou dat toch moeten werken zou je denken. Ik ben de beroerdste niet en zou ook wel genoegen nemen met mindere kwaliteit ,mocht het niet zo zijn dat met de laagste kwaliteit het niet werkt. om even te vergelijken met Vodafone kon ik kijken in de hoogste kwaliteit op 3G....
Ik was er vroeg bij met een GSM zegge en schrijven 1996 het ZiZo pakket van Libertel er waren plekken hier in de buurt waar ik destijds niet kon bellen . maar een gigantische verbetering met het oude NMTS netwerk. Nieuwerwets word weer ouderwets want ik weet alweer bijna precies waar ik wel en niet kan bellen en dan heb ik het niet eens over het beroerde 4G netwerk waar een simpel appje 30 seconden nodig heeft om het tijdklokje achter het berichtje te veranderen in een vinkje.
Misschien ben ik ook wel verwend geweest met het solide netwerk van Vodafone .
Hopelijk zijn jullie bij T-mobile zo sportief om toe te geven dat jullie BESTE NETWERK VAN NEDERLAND in Limburg toch niet t beste is.
Of menen ze bij jullie dat Limburg toch bij Belgie hoort?
Daarbij komt nog dat mij ineens internationale telefoonkosten in rekening worden gebracht er staat toch echt dat je bundel (onbeperkt) ook geldig is in de rest van de EU..
Ben nu vanaf 3-4-17 klant bij jullie en vraag me af of ik nu ook weer netjes terug mag (met hangende pootjes) naar het vele betere netwerk in mijn omgeving dan, van Vodafone?
Ik moet wel even vermelden dat de mensen in de winkel en de mensen van de helpdesk erg vriendelijk zijn en mij professioneel en eerlijk geholpen hebben om het probleem op te lossen. Met uitzondering van de telefonische verkoop deze beweerde dat ze het beste netwerk hadden en zelfs al 5G!
Klein advies mijnerzijds : maak eerst een goed 4G netwerk en begin dan pas aan het 5G, want de telefonische verkoper wist me dan wel al te vertellen dat er nog geen telefoons te koop waren waar je mee op het 5G netwerk kon...

Vriendelijke groet,
Een jammer genoeg ontevreden klant

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi hopelijkweereentevredenklant,

Jammer om te horen dat je een mindere dekking ervaart. Ik heb de dekking in jouw regio gecontroleerd en volgens onze dekkingskaart zou je wel goede 4G dekking moeten hebben. Ervaar je dit probleem op één locatie of op meerdere locaties? 4G+ is alleen beschikbaar op bepaalde locaties en met bepaalde toestellen. Van welk toestel maak jij gebruik? In dit topic zie je in welke steden 4G+ beschikbaar is en welke toestellen 4G+ ondersteunen.

Ik zie ook dat je vanochtend een collega hebt gesproken en dat zij je verder heeft geholpen met de onterechte extra kosten. Deze zijn inmiddels ook vergoed. Hopelijk is hiermee alles naar wens. Ik hoop dat we je ervaring bij ons kunnen verbeteren. We willen graag dat iedere klant tevreden is met zijn of haar abonnement en dus hoop ik dat jij ook weer tevreden klant wordt.

Ik zie je reactie graag tegemoet zodat we jouw netwerk probleem verder kunnen onderzoeken.

Reageer