Nieuws: Binnenkort landelijke 4G dekking!

• 22 april 2015
  • 67 reacties
  • 5250 Bekeken

Toon eerste reactie

67 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Haha Issam, was gekscherend bedoeld hoor.
In de omgebouwde gebieden inderdaad vaak sneller als ADSL.
Sneller als glas kan, maar dat ligt aan het pakket wat we afnemen (100/100).
Reputatie 6
Badge +16
@HarryMe,

Haha, thuis haal ik met geluk 40 Mpbs. Ik heb dan helaas ook geen glasvezel. Ik merk dat ik hierdoor vaak geneigd ben om mijn Wi-Fi gewoon uit te schakelen.
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb ook geen glasvezel, maar wel 120/20 van Ziggo, dat loopt toch aanmerkelijk harder dan die 0,10MB van m'n Edge verbinding... 😛
Reputatie 1
@harryme, haha ja als je het zo bekijkt ;)

@issam, ja ben ook benieuwd man, 117mbps zijn serieuze snelheden! Maar voor hetgeen wat ik er mee doe overbodig hoor, dit is al prima voor een beetje browsen en alles.

@shadowlea, als die 120/20 van ziggo langzamer gaat lopen dan je edge zou ik toch even een telefoontje naar ziggo doen hoor 😛
Reputatie 7
Badge +9

@shadowlea, als die 120/20 van ziggo langzamer gaat lopen dan je edge zou ik toch even een telefoontje naar ziggo doen hoor :P

Dan wordt het wel héél droevig 😛
Reputatie 4
Badge +5
Nog zo'n smartlappenverhaaltje.

Kom ik aanzetten met mijn max . 12 mb....dsl...een echte Sven Kramer doet het dan beter.:(:P

Die van mijn is...

:D:D
Zullen er dan dit jaar ook nog masten omgebouwd worden in de reed omgebouwde gebieden? Die tijdens de grote ombouw werkzaamheden niet gedaan zijn? Of gaat dit iets voor 2016 worden?
Ben benieuwd wat de plannen zijn bij T-Mobile qua bijplaatsing van zendmasten...
Reputatie 7
Badge +20
Hey David, was ik weer! ;)

De werkzaamheden zelf kun je vinden op onze dekkingskaart. Hier kun je de postcode invoeren van de omgeving waar je naar op zoek bent.

We blijven natuurlijk continu in ontwikkeling, maar momenteel ligt de prioriteit bij de uitrol van landelijke 4G-dekking in Nederland. 🙂
Reputatie 6
T-mobile,

Gefeliciteerd met jullie landelijke dekking!
Reputatie 7
Badge +15
Dankjewel Kme! 🆒

Ik ben er net een topic over gestart! Je leest er meer informatie over de landelijke dekking.
Reputatie 4
Badge +4
Van harte gefeliciteerd T-Mobile!!!!
Dat verdient nog wel een berichtje op Facebook, want daar is het nog stil?
Reputatie 6
Badge +16
Bedankt HarryMe! :D

Op Facebook hebben we inderdaad 'nog' niets geplaatst. Wellicht dat er in de aankomende dagen nog iets geplaatst gaat worden. Heb je de reclames al wel gezien op TV?
Reputatie 4
Badge +4
Haha Issam... Deze:

https://youtu.be/af0A4ymeqf4

?

Spectaculair!! 😉 Lol ;)

Dit vind ik een mooi filmpje:

https://youtu.be/mSXTDLnU8zw

Goed bezig T-M!
Reputatie 6
Badge +16
@HarryMe,

Oh wow, ik had die 2e video nog niet gezien. Er wordt wel heel veel informatie in gedeeld haha!
Reputatie 4
Badge +4
Grappig... Op de nieuwe dekkingskaarten zijn 4G snelheden te zien!

Is ook toevallig! :P

(Ookla speedtest:
1e : 3G via Mobile Hotspot T-Mobile
2e + 3e : 4G T-Mobile
4e + 5e : Glasvezel KPN via WiFi 5GHz)
Reputatie 4
Badge +4
De uitrol van LTE 900 MHz loopt sneller als verwacht!
In Zwolle is LTE 900 al actief!

#Toedeledoki KPN
#Doei Vodafone

Reputatie 7
Badge +20
@HarryMe:

Goed, hé? Ook leuk dat je dat zo in de gaten houdt! :8

Reageer