[Nieuws] T-Mobile activeert in drie dagen grootste 4G+ netwerk van Nederland

• 8 januari 2016
  • 72 reacties
  • 2624 Bekeken

Toon eerste reactie

72 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Haha Jan, lekkere dooddoener om een halfbakken software/ hardware goed te praten!
De reactie van Samsung zal wel de volgende zijn: ehh, nee, dan werkt het niet... helaas kan ik niets meer voor u doen (proest!)

Hoe zit het met de Note4 C en F variant?
Ondersteunen die allebei de 4G+ van T-Mobile??
Ok duidelijk! !Maar zie op de site van 't mobile dat ze de s6 aanbieden Als zijnde geschikt voor 4g + voor het 't mobile netwerk beetje misleidend. .
Reputatie 5
Badge +11
@ronniec
Alleen de Galaxy S6 Edge+ staat momenteel in de Shop aangegeven als toestel dat 4G+ ondersteunt. De "gewone" S6 niet. 😉
Reputatie 3
Badge +4
In dat geval ronniec kun je het toestel opsturen met de klacht "aangeschaft als zijnde een 4G+ toestel bij T-Mobile, maar voldoet niet aan de specificaties, graag een 4G+ toestel leveren".

(Kopiëren mag).
Reputatie 5
Badge +11
@HarryMe
Dat hangt er vanaf. Als het toestel online of telefonisch gekocht is kun je hem wel terugsturen volgens de wet Verkoop op Afstand (14 dagen bedenktijd), maar niet met de reden dat het volgens T-Mobile een 4G+ toestel zou zijn. Dit is namelijk niet aangegeven in de Online Shop (er wordt alleen aangegeven dat het toestel "gewoon" 4G ondersteunt). Mocht ronniec nog binnen de 14 dagen zitten en op afstand hebben gekocht, dan kan hij hem uiteraard gewoon terugsturen. 🙂
Reputatie 3
Badge +4
Dennis, hoe zit het met de SM-N910C? Dit toestel mis ik in je lijstje.
Alvast bedankt!
Nou als ik op Google zoek en tmobile 4g+ in type en de 2 de zoekopdracht aanklik en scroll wat naar beneden staat de s6 erbij !!
Reputatie 6
Badge +17
Nou als ik op Google zoek en tmobile 4g+ in type en de 2 de zoekopdracht aanklik en scroll wat naar beneden staat de s6 erbij !!

Je hebt inderdaad gelijk.
Reputatie 6
Badge +17
Hi all,

Jullie hebben gelijk. Als ik de website bezoek dan zie ik de Galaxy S6 er inderdaad nog tussen staan. Ik heb dit gelijk aangegeven bij de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is. Zij gaan dit zo snel mogelijk aanpassen!
Reputatie 5
Badge +14
@HarryMe, het zal wel een welles en nietes spelletje worden. Als de frequenties bij Samsung wel bekend waren dan is het idd een grote fout van Samsung. Misschien is het software matig op te lossen . Ik betwijfel dat wel !
@HarryMe, het zal wel een welles en nietes spelletje worden. Als de frequenties bij Samsung wel bekend waren dan is het idd een grote fout van Samsung. Misschien is het software matig op te lossen . Ik betwijfel dat wel !

Schijnt echt hardware-matig te zijn....

Met alle respect, ik heb me op afstand gehouden want als niet Samsung fan (kuch M9 doet het prima hier op 4G+) wilde ik niet meteen de eerste mogelijkheid oppakken tot "bash and laugh"...

Samsung gaat prat op hoe goed ze zijn, hoeveel beter dan anderen en zelfs de documentatie die ze tonen brengt de suggestie dat ze een carrier aggregatie aankunnen tussen LTE banden, naar Cat6 specs... Dat gezegd uit geheugen, ik zie dat op gsmarena inmiddels wel de 900Mhz band niet meer ertussen staat en het nu er zelfs op lijkt dat het ding de gehele frequentie niet ondersteund....... Ennuh, dit was van de week nog anders, want ik controleerde daar of de S6 band 3&8 heeft (1800&900Mhz) al klopt de info op mijn M9 met 4G+ nu ook niet meer daar... dus.... terug naar het verhaal.

Het feit dat de S6 het dus niet kan is in mijn optiek een hardware-matige fout/beperking die bij Samsung ligt en niet bij T-Mobile. Je ontwerpt een product en besluit te besparen op een combinatie van frequenties die als onwaarschijnlijk is aangemerkt. De S6 is op bespaard en is de markt op gebracht als "dit kan alles", dus de fout ligt bij Samsung ('s marketing). Ik, helaas drogredennatie want het is vanuit mijn eigen perspectief, koop een toestel op basis van specificaties en toekomstbestendigheid... Samsung zou nu met mij ruzie hebben (gelukkig hebben ze touchwiz dus... ik ga niet naar ze toe)

Het feit dat er vanuit T-Mobile zo hard gezocht wordt naar een verklaring geeft in mijn optiek ook aan dat dit iets is wat niet snel, eerlijk en openlijk wordt toegegeven. Nogmaals, iets wat niet ten goede komt aan Samsung.

Voor een ieder met een S6... Samsung vervangt/repareert/ruilt maar om, of geld terug, want het toestel kan niet wat er door hun is gepresenteerd. Het toestel kan niet de carrier aggregatie aan die zij wel gepresenteerd hebben, anders hadden ze vanaf het begin moeten melden welke combinatie het niet aankan...

Zo... gok eens wie er voorlopig niet op het welkomstlijstje van Samsung staat 😃
Reputatie 3
Badge +4
De koe bij zijn horens Poco-Loco... Niets aan toe te voegen!
Reputatie 5
Badge +14
@poco-loco , dan denk ik maar massaal een klacht neer leggen bij Samsung !
Reputatie 3
Badge +4

Zojuist alles op een rijtje gezet.

Deze week 2 x contact gehad met Samsung hierover.
Samsung beweert glashard dat mijn toestel geen categorie 6 LTE ondersteunt!!

Zojuist alles doorgespit, ik kan nergens iets vinden over welke frequentiebanden gecombineerd kunnen worden!!

Het toestel gaat voor "reparatie" mensen, dat beloof ik Samsung.

Wordt nu een principekwestie.
Ik sinds kort een abonnement met een S5 Neo, dit is een LTE cat 6 telefoon. Maar helaas geen 4G+ op het t-mobile netwerk. Hoe kan dit, dit toestel ondersteunt 4G+, dus waarom werkt het niet bij T-mobile.

Het werkt namelijk wel op de netwerken van KPN en Vodafone.
Dit is wel een beetje raar, ligt het misschien aan de combinatie van de frequenties 900 en 1800 mhz.
Ik sinds kort een abonnement met een S5 Neo, dit is een LTE cat 6 telefoon. Maar helaas geen 4G+ op het t-mobile netwerk. Hoe kan dit, dit toestel ondersteunt 4G+, dus waarom werkt het niet bij T-mobile.

Het werkt namelijk wel op de netwerken van KPN en Vodafone.
Dit is wel een beetje raar, ligt het misschien aan de combinatie van de frequenties 900 en 1800 mhz.

Zoals de thread hier antwoord op geeft, ja specifiek dat gedeelte ja...
Reputatie 3
Badge +4
Mijn telefoon is opgestuurd i.v.m. niet conform de specificaties (inclusief uitleg)! Ja, principes... nu afwachten.
Reputatie 5
Badge +14
Mijn telefoon is opgestuurd i.v.m. niet conform de specificaties (inclusief uitleg)! Ja, principes... nu afwachten.

oke, wat zeiden ze er van en wat gaan ze doen ?
Reputatie 3
Badge +4
Dat ze (de partij waarbij ik verlengd heb samen met Samsung) gaan kijken naar een oplossing, het is nu even afwachten....
Badge +5
Wat is verder eigenlijk anders aan een S5 Neo ten opzichte van een "normale" S5?
Reputatie 3
Badge +4
http://www.galaxyclub.nl/2015/09/samsung-galaxy-s5-neo-versus-galaxy-s5-de-verschillen/

HugoB :8
Badge +5
Dank! Valt wel mee dus allemaal.

Reageer