Beantwoord

Nog steeds een blikken geluid na recentelijke grote storing

• 8 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

Hallo,

Helaas heb ik sinds jullie grote storing d.d. 14-08-2015 de volgende klachten:

- slechter bereik
- Blikken geluid als ik bel of wordt gebeld, ongeacht vast of mobiel, iedereen zegt dat ik zeer slecht verstaanbaar
ben.

Daar het een zakelijke nummer betreft komt dit zeer onprofessioneel over.
Wij hebben het met drie verschillende toestellen geprobeerd en dit maakt niets uit.

Uiteraard heb ik alle standaard zaken eerst uitgeprobeerd, echter het is ons wel duidelijk dat het aan T mobile ligt, helaas......

De klacht is gemeld en er wordt gekeken naar de zendmast, omdat het niet aan het/ de toestel (len) ligt.

Wie heeft hier nog meer last van, en hoe wordt het bij u/ jou opgelost?

Alvast bedankt voor de reacties.

icon

Beste antwoord door Dave670 8 oktober 2015, 11:53

Hoi Zorgruim,

Ik zie dat T-Mobile op dit moment druk bezig is voor 4G! ik vermoed dat je daarom problemen ervaart. De huidige masten worden namelijk omgebouwd/vernieuwd waardoor ook 2G en 3G beter worden. Rond 14-10-2015 wordt 4G geactiveerd. Wil je eens kijken of het daarna beter werkt?
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +12
Welkom op het forum! :)

Dat klinkt inderdaad niet erg goed als je moeilijk verstaanbaar bent 😞 ervaar je dit probleem alleen op 1 specifieke locatie of op meerdere? Wat is de exacte postcode van deze locatie?
Beste Dave670,

Postcode's waar ik het ervaar o.a. 4301, 4328, 4325, 4322, 4310, 4311,
Badge +12
Hoi Zorgruim,

Ik zie dat T-Mobile op dit moment druk bezig is voor 4G! ik vermoed dat je daarom problemen ervaart. De huidige masten worden namelijk omgebouwd/vernieuwd waardoor ook 2G en 3G beter worden. Rond 14-10-2015 wordt 4G geactiveerd. Wil je eens kijken of het daarna beter werkt?

Reageer