Beantwoord

Onbeperkt data maar toch elke keer bij kopen

• 12 juni 2019
  • 4 reacties
  • 323 Bekeken

Ik heb onbeperkt internet maar moet toch elke keer bij kopen als de 5gb op zijn ,het is dan wel gratis maar toch 🤔
Ik woon in een buitengebied en heb slechte Wi-Fi dus moet streamen en dan gaat het hard en het is lastig als je beeld elke keer stilvalt
icon

Beste antwoord door Folkert 12 juni 2019, 13:44

Beste @jansmalheer

De 5Gb dag limiet is ingesteld om extreem data verbruik tegen te gaan en de 4G capaciteit eerlijk over alle klanten te verdelen. Onbeperkt internet is niet bedoeld als vervanging van een TV abonnement.

Wat bedoel je precies met "ik heb slechte Wifi dus moet streamen?"

Welke snelheden kun je theoretisch halen op jouw adres volgens Fourstack?

Groet, Folkert
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @jansmalheer

De 5Gb dag limiet is ingesteld om extreem data verbruik tegen te gaan en de 4G capaciteit eerlijk over alle klanten te verdelen. Onbeperkt internet is niet bedoeld als vervanging van een TV abonnement.

Wat bedoel je precies met "ik heb slechte Wifi dus moet streamen?"

Welke snelheden kun je theoretisch halen op jouw adres volgens Fourstack?

Groet, Folkert
FFolkert ik woon in het buitengebied van schouwen duiveland in een recreatiewoning en daar ligt geen kabel verder zit ik te ver weg van het wifipunt ik heb maar 1of 2 streepjes zodat mijn beeld regelmatig wegvalt, dus de beste oplossing voor mij is streamen, ik kan dan kijken Tot ik aan mijn datalimiet zit en dan iedere keer bijkopen, is wel gratis maar toch
Reputatie 7
Badge +18
Ik begrijp het Jan. In dat geval is Digitenne wellicht een optie voor de standaard TV zenders?
Ja klopt heb ik ook aan gedacht maar dan heb ik nog steeds geen internet om eens te zoeken of te mailen en ik begreep dat het best prijzig is .
Ik weet ook niet of T-Mobile nog een leuke oplossing heeft ,maar voorlopig nog maar eventjes streamen

Reageer