Beantwoord

Onbeperkt internet snelheid.

Geachte Heer/Mevrouw,

Snelheid van onbeperkt internet is erg traag , slecht 2 tot 4 kb/sec.
T-Mobile geeft aan dit normaal zo'n 65 kb/sec zou bedragen.
Ik heb al jaren een abonnement met onbeperkt internet welke nog van toepassing is na het verbruikte 4G etc.
maar na overgaan naar een nieuw contract (van flex20 naar "stel samen en stel bij") is het onbeperkt van ong. 40 tot 50 kb/sec dus naar 2 tot 4 en soms nog lager gegaan. Wat is hiervan de oorzaak en/ of wat is hier aan te doen.

Met vriendelijk groet,
Roel Werkman
Tel. 06******** (06 verwijderd)
icon

Beste antwoord door Issam 4 juni 2016, 13:30

Hallo R_werkman,

Welkom op het T-Mobile Forum.

Wat vreemd dat je zo'n lage snelheid haalt. Gaat het hier om Kbps of KBps. Het verschil zit 'm in het feit dat het om bits of bytes gaat. Let dus goed op de hoofdletter als je een speedtest doet. Je hoort een snelheid van 64 Kbps (Kilobits) te halen, dat komt neer op ongeveer 8 KBps (Kilobytes).

Laat ons weten welke snelheid je daadwerkelijk haalt. Laat daarnaast ook weten of je dit op alle locaties ervaart of 1 specifieke locatie. Als het om 1 specifieke locatie gaat dan horen we graag van je wat de volledige postcode is.

Alvast bedankt voor je reactie!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Heb geen antwoord op je vraag, het is niet handig om je 06 hier neer te zetten, het is een openbaar forum dus iedereen kan het lezen.
Bedankt voor 06 verwijdering!
Reputatie 2
Badge
Heb geen antwoord op je vraag
De knip trekken;-)
Reputatie 6
Badge +16
Hallo R_werkman,

Welkom op het T-Mobile Forum.

Wat vreemd dat je zo'n lage snelheid haalt. Gaat het hier om Kbps of KBps. Het verschil zit 'm in het feit dat het om bits of bytes gaat. Let dus goed op de hoofdletter als je een speedtest doet. Je hoort een snelheid van 64 Kbps (Kilobits) te halen, dat komt neer op ongeveer 8 KBps (Kilobytes).

Laat ons weten welke snelheid je daadwerkelijk haalt. Laat daarnaast ook weten of je dit op alle locaties ervaart of 1 specifieke locatie. Als het om 1 specifieke locatie gaat dan horen we graag van je wat de volledige postcode is.

Alvast bedankt voor je reactie!
Reputatie 2
Badge
Wat vreemd dat je zo'n lage snelheid haalt.
De 64 Kbps vandaag de dag, zijn niet meer de 64 Kbps van weleer.
Ook ik heb last van zeer trage internetsnelheid zodra mijn bundel van 1 gig op is ..
Ik denk dat het expres geknepen word omdat 64 kbps eerst nog genoeg was om tunein radio te luisteren of te internetten ..
Nu kun je nog net whatsappen en daar houd het mee op.

Ik ben niet gek .de snelheid word echt geknepen zodat je een hogere bundel neemt .

Meten met speedtest en het feit dat ik voordat mijn abbonement van 10 jaar gebruik verplicht werd omgezet wel gewoon normaal mijn toestel kon gebruiken (alleen wat langzamer) bevestigd mijn gedachten..

Trouwe klanten zijn niet belangrijk meer ,wel klanten die veel poen neerleggen voor een hoge bundel..
Helaas vandaag opnieuw achter de belachelijke regel van het onbeperkte internet gekomen. Na de eerste gb aanvuller moet je eerst data volledig opmaken voordat je een nieuwe gb aanvuller kunt activeren. Ik heb dus niet continue onbeperkt internet op de hoogste snelheid. Vandaag bij F1 training een stuk gemist.

ook heel irritant: waar ik bij aanvang onbeperkt internet in de EU had, is dit na een jaar terug gebracht tot max 10 Gb per maand.

Omdat het zakelijk abonnement is, heb ik het maar te slikken.

In de basis nog steeds blij met dit abonnement maar het aanvullen per Gb en het verwijderen van onbeperkt EU maakt mij nog steeds boos.

Reageer