Beantwoord

onderhoud, wanneer opgelost?

Gister merkte ik dat mijn internet het niet meer deed, las ik dus op de site dat ze bezig zijn met onderhoud.
ben naar de winkel gegaan, hebben ze gezegd dat het normaal 24 uur duurt.
Nu duurt het al langer dan 24 uur, en vraag me af hoelang dit nog kan duren en wat ik er eventueel zelf aan kan doen.
icon

Beste antwoord door WillemE 4 december 2013, 16:54

@ maritpulles

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik kan me voorstellen dat je even contact zoekt! Op jouw thuislocatie heb je door werkzaamheden aan het 2G netwerk de afgelopen 3 dagen mogelijk hinder kunnen ondervinden. De werkzaamheden zijn inmiddels afgerond, kan je dit ook bevestigen? Je kon hier zelf overigens verder weinig aan doen.

Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden! 😉

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
@ maritpulles

Ik kan me voorstellen dat je even contact zoekt! Op jouw thuislocatie heb je door werkzaamheden aan het 2G netwerk de afgelopen 3 dagen mogelijk hinder kunnen ondervinden. De werkzaamheden zijn inmiddels afgerond, kan je dit ook bevestigen? Je kon hier zelf overigens verder weinig aan doen.

Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden! 😉
Ik kan al 1 week niet op my t-mobile, website onderhoud ? Waarom duurt dat zo lang ? Ik wil mijn belstatus bekijken en dst gaat dus niet .
Reputatie 4
@ bassss

Mijn excuses voor de late reactie. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat je inloggegevens zijn gereset. Kan je aan mij bevestigen dat alles nu weer goed werkt? 😉

Reageer