Vraag

Onderhouds foutje op Locatie 4413 NL?

• 11 april 2012
  • 3 reacties
  • 117 Bekeken

Reputatie 3
Maandag 10-4-2012 geen 3G. Even op de tmobile website gekeken, onderhoud tussen 8 en 16 uur. 1 auto Volker-Wessels tijdje later nog 1 en smiddags een derde. Om even na 15 uur heel even 3G. Auto's weg 3G weg. Nu, 11-4-2012, haast geen internet meer mogelijk, slechts af en toe verbinding geen 3G. Locatie 4413 NL mast staat op 10 meter van mij.
Graag uw reactie, want hier klopt duidelijk iets niet.

Bij voorbaat dank,

Kees

3 reacties

@fatherkc

Ik heb dit voor je nagekeken in het systeem en ik zie je hier contact over hebt gehad met de Klantenservice. Ik ga er vanuit dat je vraag hiermee beantwoord is.
Reputatie 3
Ik heb contact gehad. Er stond een melding dat er nog onderhoud was, maar de hele dag is er niemand bij de mast geweest dus ik zei ik bel morgen wel terug, want misschien dat die melding dan weg is en dan kunnen we verder zien.
Reputatie 5
@fatherkc
Als er werkzaamheden en of onderhoud aan zendmasten zijn wil dit nog niet zeggen dat er altijd een fysiek persoon aanwezig is. Resetten gaat bijvoorbeeld vanaf afstand.

De 2G mast op deze locatie is niet stabiel en ik heb helaas geen indicatie wanneer dit is opgelost. Op deze locatie is men momenteel bezig met uitbreiding en dit is de reden dat je af en toe 3G in het display ziet staan. Binnen 2 maanden zal je op deze locatie over 3G gebruik kunnen maken. :D

Wil je meer informatie over deze locatie dan adviseer ik je om het formulier via de dekkingskaart in te vullen. Graag de volledige postcode en recente voorbeelden vermelden op het formulier. Bij het opmerkingsveld kun je aangeven dat je graag meer informatie over de 3G uitbreiding wilt.

-Ik heb de postcode ter verduidelijking toegevoegd aan de titel van je topic.

Reageer