Beantwoord

ontvang geen netwerk

• 20 juni 2018
  • 5 reacties
  • 222 Bekeken

Hallo,

ik ontvang sinds vorige week geen 4g meer maar alleen een "e'tje". 2 dagen geleden kwam opeens dit stopbord tekentje in beeld te staan, ik kan ook niet bellen of gebeld worden. Heb bij de winkel al een nieuwe simkaart er in laten zetten alleen heeft dit geen verandering gebracht... iemand weet wat er aan de hand is? graag want heb geen bereik buiten huis.. 😞 wifi/bluetooth doet t overigens wel
icon

Beste antwoord door Jaimy 21 juni 2018, 10:48

Hoi Vincent,

Oh neeee, ik wilde net met je gaan meedenken, maar toen last ik jouw laatste berichtje. Heb je nog gewoon garantie (2 jaar) op het toestel? In dat geval kun je het toestek zeker ter reparatie opsturen en gaan we ervoor zorgen dat 'ie snel weer helemaal in orde is!

Ik wil Pilovali in elk geval ook nog even bedanken voor het meedenken!

Succes ermee Vincent, laat je weten hoe het afloopt? Mochten we nog ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik het ook graag!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Heb je dit alleen thuis of overal? Heb je misschien de netwerkmode op 'Alleen 2G' staan?

Groet,
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Heb je dit alleen thuis of overal? Heb je misschien de netwerkmode op 'Alleen 2G' staan?

Groet,

Hallo, ja heb dit overal, thuis (net buiten rotterdam centrum), in het centrum en ook op school in Breda.
Heb even gekeken en netwerk staat op 4g/3g/2g automatisch. Het gaat niet alleen om netwerk, kan ook niet bellen of gebeld worden..

mvg,
Reputatie 6
Badge +17
Wat gebeurd er als je een andere simkaart (van bv een andere provider) in je telefoon stopt? Welke telefoon heb je?
Wat gebeurd er als je een andere simkaart (van bv een andere provider) in je telefoon stopt? Welke telefoon heb je?
wilde dit zojuist proberen. vannacht is opeens het leven uit de telefoon vertrokken. Hij gaat helemaal niet meer aan, hard reset ook niet. Ga maar is langs de winkel ermee. is trouwens een samsung S8+

toch bedankt!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Vincent,

Oh neeee, ik wilde net met je gaan meedenken, maar toen last ik jouw laatste berichtje. Heb je nog gewoon garantie (2 jaar) op het toestel? In dat geval kun je het toestek zeker ter reparatie opsturen en gaan we ervoor zorgen dat 'ie snel weer helemaal in orde is!

Ik wil Pilovali in elk geval ook nog even bedanken voor het meedenken!

Succes ermee Vincent, laat je weten hoe het afloopt? Mochten we nog ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik het ook graag!

Reageer