Beantwoord

Ontvangst erg slecht in Veenendaal Oost

  • 9 februari 2016
  • 2 reacties
  • 98 Bekeken

Ik woon al enkele maanden in Veenendaal-Oost, en daar is de ontvangst belabberd. Binnenshuis kan ik niet bellen of gebeld worden, erg vervelend. Ik zit nog een paar maanden aan mijn contract vast, maar ik heb wel een probleem. Hoe moet ik dit oplossen?

Of kan ik op zoek naar een andere provider? De buren hebben nergens last van met KPN en Vodafone...
icon

Beste antwoord door Jurgen. 10 februari 2016, 12:11

Je kunt het beste even op de dekkinskaart je postcode invoeren en kijken hoe de dekking bij jou hoort te zijn. Als er staat dat je daar goede dekking hoort te hebben, kun je dit melden via die pagina. Dan zal een medewerker van T-mobile contact met je opnemen en zoeken naar een oplossing.
Bekijk origineel

2 reacties

Je kunt het beste even op de dekkinskaart je postcode invoeren en kijken hoe de dekking bij jou hoort te zijn. Als er staat dat je daar goede dekking hoort te hebben, kun je dit melden via die pagina. Dan zal een medewerker van T-mobile contact met je opnemen en zoeken naar een oplossing.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Travelan,

Welkom op het T-Mobile Forum! 🙂

Goed om te zien dat Jurgen je al verder heeft geholpen. Ik zie dat er ondertussen een melding is gemaakt op de dekkingskaart. Een van onze netwerkspecialisten zal dit nu in onderzoek nemen en neemt vervolgens binnen 10 werkdagen contact met je op met de uitslag en een mogelijke oplossing.

Laat je in dit topic weten hoe dit afloopt?

Reageer