Beantwoord

Ontzettend traag internet

  • 28 mei 2019
  • 4 reacties
  • 435 Bekeken

Ik heb al een aantal dagen verschrikkelijk traag internet over data. Ik heb al een paar keer gecheckt en ik heb nog genoeg data in mijn bundel. Naast mijn bereikbaarheids symbool heb ik een E staan. Volgens de rest van het internet is dit 2.5G.


Hoe kom ik van die E af en terug op 4G of 5G?
icon

Beste antwoord door Folkert 29 mei 2019, 19:44

Hi @eliannee ,

Kijk ook even bij Instellingen, Netwerk, Mobiel netwerk of het voorkeur type netwerk op 4G staat.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Eliannee,

Ervaar je dit overal of op een specifieke locatie? Ik heb je gegevens erbij gepakt en je hebt nog genoeg MB's. Van welk toestel maak jij gebruikt? Laat het ons weten zodat we met je mee kunnen denken!
Hoi Hajar,

Deze traagheid is helaas op elke locatie waar ik ben geweest. Mijn toestel is een Motorala G5 Plus.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Eliannee,

Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel. Zo kunnen we controleren of het aan je simkaart of toestel ligt. Ik zie je reactie graag tegemoet!
Reputatie 7
Badge +18
Hi @eliannee ,

Kijk ook even bij Instellingen, Netwerk, Mobiel netwerk of het voorkeur type netwerk op 4G staat.

Groet, Folkert

Reageer