Beantwoord

Opeens geen netwerk meer

• 6 juli 2017
  • 7 reacties
  • 311 Bekeken

Reputatie 2
Zowel mijn man als ik hebben opeens geen netwerk.
Telefoons opnieuw opgestart, kruistest gedaan, dekkingskaart bekeken en die was helemaal Ok, eventuele storingsmelding opgezocht maar die is er niet! Wat is er aan de hand?
Ik heb een iPhone 6S
Mijn man een Samsung galaxt 7 edge
icon

Beste antwoord door David 6 juli 2017, 09:14

Hey allemaal,

Wat opmerkelijk dat iedereen ineens hetzelfde probleem ervaart! :S

Ik heb even gekeken of er misschien een overeenkomst in gebied of datum van nieuwe bundels is, maar dat is niet het geval. Er zijn daarnaast ook geen blokkades te zien bij jullie. Werkt het ondertussen wel weer of ervaren jullie nog steeds problemen? Kunnen jullie helemaal niets of alleen bijvoorbeeld niet bellen of internetten? Zouden jullie nog eens het toestel opnieuw kunnen opstarten om jezelf opnieuw aan te melden op ons netwerk. Mocht dit geen effect hebben, test dan ook even de stappen uit dit topic.

We horen graag van jullie of het ondertussen werkt! Houd ons op de hoogte!
Bekijk origineel

7 reacties

Heb het zelfde probleem. Geen 4G en alleen Noodoproepen mogelijk. Samsung Galaxy S7.
Hier ook zelfde probleem
Heb ook het zelfde probleem!
Klokslag 4 uur. Pats boem connection lost.
Dus mn stream valt stil en facebook scrolt niet door.
Op 1 of andere manier doet mn wifi het nog wel.
Enig idee waar dit door kan komen?
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Wat opmerkelijk dat iedereen ineens hetzelfde probleem ervaart! :S

Ik heb even gekeken of er misschien een overeenkomst in gebied of datum van nieuwe bundels is, maar dat is niet het geval. Er zijn daarnaast ook geen blokkades te zien bij jullie. Werkt het ondertussen wel weer of ervaren jullie nog steeds problemen? Kunnen jullie helemaal niets of alleen bijvoorbeeld niet bellen of internetten? Zouden jullie nog eens het toestel opnieuw kunnen opstarten om jezelf opnieuw aan te melden op ons netwerk. Mocht dit geen effect hebben, test dan ook even de stappen uit dit topic.

We horen graag van jullie of het ondertussen werkt! Houd ons op de hoogte!
Nou. Op Rooterdam Maasvlakte valt steeds de verbinding weg of is het niet meer mogelijk om elkaar te horen of te spreken. Dit is regelmatig. Maar vannacht spant de kroon. Het ene moment heb je vol 4g paar sec later alleen maar 2 streepjes h als ik geluk heb. De verbinding is dan al weg en moet dan opnieuw bellen. Begin er een beetje moedeloos van te worden.

Echt een belabberde verbinding met een hoop bij geluiden. En ik ben blijkbaar niet alleen. Collega's hebben er ook last van. Telefoon al opnieuw opgestart zonder resultaat.
Reputatie 4
Hoi Vlaardingen2017,

Welkom op het forum!

Ik ga je meer informatie geven. Er was gisteravond een storing gaande op de Maasvlakte waardoor de dekking verslechterd was. Dat is ook de reden waarom jouw collega's er last van hadden. Inmiddels is het probleem opgelost. Is de dekking weer goed?

Als je nog andere vragen hebt, ben je altijd welkom om die te stellen. 🙂

Reageer