[OPGELOST] 12-11-2017 Storing T-Mobile Thuis

• 12 november 2017
  • 8 reacties
  • 594 Bekeken

Reputatie 6
Badge +7
  • T-Mobile Moderator
  • 3860 reacties
Op dit moment is er een grote netwerkstoring waardoor je een trage verbinding kan ervaren, excuses voor de overlast. We doen er alles aan om deze storing zo snel mogelijk te verhelpen en we houden jullie op de hoogte!

Ook is er momenteel een storing in Den Hoorn in Zuid Holland. Updates volgen.

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 2
Op dit moment is er een grote netwerkstoring waardoor je een trage verbinding kan ervaren, excuses voor de overlast. We doen er alles aan om deze storing zo snel mogelijk te verhelpen en we houden jullie op de hoogte!

Ook is er momenteel een storing in Den Hoorn in Zuid Holland. Updates volgen.

Dit is nu inmiddels de vierde keer in een halfjaar tijd. Begin er enigszins moe van te worden. Last van een DDoS?
Ik ben ondertussen zooooo klaar met T-mobile thuis. Nu zit ineens de utp kabel in de verkeerde poort. Best raar, tijdens het tv kijken. Ik neem morgen contact op met de klantenservice en dan hoop ik dat mijn contract ontbonden kan worden. Hier betaal ik toch echt niet voor!
Reputatie 7
Badge +5
Sinds 19:30 is de storing verholpen! Alles werkt weer naar behoren! Zowel in Den Hoorn als de landelijke traagheid.

Bedankt voor het geduld. Fijne zondagavond nog!
Nou hier niet Sander!!
Reputatie 7
Badge +10
als de diensten nog niet werken haal dan eerst het modem even van de stroom. werkt het internet dan wel maar de tv nog niet reset dan even het kastje
Hier ook nog steeds geen internet. In de ochtend gebeld en daar werd aangegeven dat de storing verholpen was. Van T-mobile zelf hoor je niks en wordt je nergens van op de hoogte gehouden. Al 2 dagen nu zonder!!
Vandaag weeeeer storing....waar betaal ik eigenlijk voor??? Tv uit de jaren 80??? Zelfs toen deed hij het beter!
Reputatie 6
Badge +7
@Lay_lila In jouw geval ligt het niet aan de storing maar is er specifiek iets aan de hand op jouw locatie. We gaan een monteur bij je langs sturen om het probleem te verhelpen!

@Kaatje3000 De storing van afgelopen zondag is gelukkig snel verholpen, als je nog steeds problemen ervaart reset dan de modem door deze even van de stroom af te halen en opnieuw aan te sluiten. Als dit het probleem niet oplost stuur mij dan even je T-Mobile Thuis klantnummer, je volledige adres en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door via een privébericht (dit kan je doen door te klikken op mijn naam en dan 'privébericht), dan kijk ik meteen met je mee!