[Opgelost] [21-04-2019] [T-Mobile Thuis] Problemen vast internet en TV meerdere plaatsen

• 21 april 2019
  • 19 reacties
  • 1643 Bekeken

Reputatie 6
Badge +7
  • T-Mobile Moderator
  • 3138 reacties

Update 17:07 uur

De problemen zijn verholpen.

Update 12:44 uur

De omleiding is succesvol en om 12:30 zijn de laatste klanten omgezet. Er zijn monteurs ter plaatse voor reparatie.

Update 12:10 uur

De oorzaak is achterhaald. We hebben het internetverkeer omgeleid terwijl er wordt gewerkt aan een oplossing.

We ontvangen signalen dat een aantal klanten uit meerdere plaatsen problemen met Internet en TV ondervinden. Bedankt voor de melding, we zijn dit aan het onderzoeken. Excuses voor het ongemak!

19 reacties

Hallo!

Ik woon in oss [adres verwijderd door moderator], ik heb ook geen internet meer en dus geen televisie.. wat doe ik als ik het modem al 2x opnieuw heb opgestart en nog steeds niets werkt? Alle lampjes branden behalve Internet.

Mvg. Familie Oomen
Ook in dongen sinds 11.00 uur geen tv en internet
Hallo
ik woon in Oosterhout [adres verwijderd door moderator] ik heb geen internet
kunnen jullie dit oplosen
gr Patty
Hier ook Oosterhout geen internet, al doorgegeven en dan zeggen ze kijk hier na :

Problemen vast internet en TV omgeving Amsterdam en Zoetermeer

Nou, ik weet niet of jullie topografie kennis zo slecht is of dat jullie mijn topic niet goed lezen, maar er zit best 'n verschil in Zoetermeer, Amsterdam en Oosterhout 🙄🙄🙄
hier in Raamsdonksveer werk ook niks. We wachten maar weer af, hoe lang deze storing weer duurt.
Hoi Amsterdam heeft ook problemen met My Tmobile Thuis. Geen tv Geen internet Geen Wifi. Tmobile 4G cell doet het nog wel.
Oh ... En nog iets. Ik moet iedere keer een nieuw wachtwoord voor Tmobile website intikken. Tmobile en My Tmobile doen dit allebeide. Waarom kan ik geen app hiervoor downloaden? Want .... Hiervoir wordt wederom om een nieuwe ww gevraagd.
Reputatie 6
Badge +4
Inmiddels is de storing groter dan initieel gedacht en us de oorspronkelijke melding uitgebreid.

Ter info: Ook al woon je niet in de kern van een storing, dan kun je er toch last van hebben. Het dekkingsgebied is altijd groter, dan 1 plaats. Een tijdje geleden was er een storing in Zwolle die effect had op onder andere Gelderland en Noord Holland.

Voor diegene die adres en huisnummer plaatsen: deze graag verwijderen. Het is goed om te weten waar de storing ervaren wordt, maar naam en adres is niet handig op een openbaar forum.
Nedankt
In Raalte nog steeds geen internet en tv.

Update: de converter was uitgevallen, deze in ander stopcontact gedaan en alles werkt weer.
Reputatie 6
Badge +7

Update 17:07 uur

De problemen zijn verholpen.

Dear Brian
This problem is still not resolved. I am still trying to access my Internet and showing ISP contact. Please check if its still under maintenance.
Thanks.
Reputatie 6
Badge +4
Dear @KaJa.I,

Did you try to turn the modem off and on again? Sometimes this is needed after an update or a network failure.
Ik heb in Drachten NU problemen, kan niet bellen en geen internet. Alles al gedaan, dus graag structurele oplossing en niet stekker eruit of opnieuw starten en zo.
Op Urk ook vanaf vannacht 01:30 geen internet en geen TV.
In Druten geen vast internet en tv
Reputatie 7
Badge +10
Hallo @KaJa.I @Klaassimon @jibbewillem @Koppers83

Er is een kleine onderbreking geweest. inmiddels is alles weer hersteld. mocht het bij jou nog niet werken herstart dan even het modem en tv kastje. mocht je gebruik maken van glasvezel vergeet dan ook niet de media convertor even te herstarten.

Laat je even weten of dit bij jou heeft geholpen ?
Hier werkt het weer.
Van 01:30 tot 10:00 noem ik geen kleine onderbreking... Zo’n onderbreking lijkt inderdaad kort als je pas rond 8:00 communiceert dat er idd storing is. Waarom duurt dit bij T-Mobile Thuis altijd zo lang?
Reputatie 2
Niet om het een of ander, maar worden jullie betaald om de storingen zo lang in de gaten te houden?
Genoemde tijdstippen zijn doorgaans werktijden of tijden dat je zou slapen 😋

Reageer