[OPGELOST] [23-08-2018] Storing T-Mobile Thuis

• 23 augustus 2018
  • 10 reacties
  • 1541 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3
  • Oud T-Mobile moderator
  • 1204 reacties
[23-08-2018 14:00]
Ook de storing in Groningen is opgelost.

[23-08-2018 10:45]
Het probleem met de internetsnelheid is opgelost. De storing in Groningen speelt nog wel.

[23-08-2018 10:24]
Het onderzoek wijst tot nu toe uit dat er twee vormen storing spelen. In en om Groningen ervaren onze klanten storing in Internet en Vast Bellen. Daarnaast ervaren klanten door heel het land snelheidsproblemen. Het onderzoek is nog in volle gang.

[23-08-2018 9:34]
Meerdere klanten melden dat de diensten het weer doen.

[23-08-2018 9:01]
Het probleem lijkt zich af te spelen in Groningen en omgeving.

[23-08-2018 8:58]
We krijgen meerdere meldingen binnen van klanten die geen gebruik kunnen maken van hun Internet, TV en/of Vast Bellen. We zijn dit aan het onderzoeken. Excuses voor het ongemak!
PS Heb jij je modem al een minuut van de stroom gehaald? Dit helpt in de meeste gevallen!

10 reacties

Hallo!

Sinds gisterochtend heb ik geen vast internet meer (in Groningen). Vanochtend heb ik het modem nog herstart, maar het werkt nog steeds niet..
Reputatie 5
Badge +3
Hi iedereen!

Bedankt voor jullie meldingen. De storing in Groningen is opgelost en ook de problemen met de internetsnelheid zijn verholpen. Excuses voor het ongemak dat dit jullie heeft gegeven. Veel plezier weer met T-Mobile Thuis!
Het lijkt bij mij weer te werken! Heb modem opnieuw opgestart.
In Groningen (Stad) is er nog steeds geen (internet) signaal via glasvezel.
Helaas ook geen internet (WiFi) in Groningen. Internet-lampje op modem brandt niet. Klantenservice T-mobile weet niet wanneer eea is opgelost 😞
Anjum ook geen vast internet
Ook nog geen diensten werkend bij mij in Groningen. Heeft deze storing te maken met de laatste storing in Groningen 21-08?
Nog steeds niets inderdaad.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Edwin,

Sorry daarvoor! Het onderzoek is nog in volle gang. Zodra er meer bekend is, pas ik de beginpost aan. Ik hoop met jou mee dat de storing snel is opgelost.
Nog steeds niks in Groningen...

Reageer