Beantwoord

[Opgelost] 4G voor Thuis verbindingsproblemen op APN fms

  • 6 januari 2017
  • 2 reacties
  • 977 Bekeken

UPDATE 06-01-2017 15:16: De storing is opgelost en we melden deze hierbij dan ook af.

Zoals titel al zegt: De verbinding met APN "fms" werkt momenteel - na de dagelijkse verbindingsonderbreking - niet meer. Modem geeft aan: "Connection failed. The profile is invalid. Please contact your service provider".

APN omgezet naar "internet" lost het wel op, maar liever niet natuurlijk.

Dit is een tijdelijke storing neem ik aan?
icon

Beste antwoord door DennisAmeling 6 januari 2017, 15:15

Hi all,

Onze collega's van Netwerk hebben de oorzaak gevonden en het probleem direct kunnen oplossen. Jullie verbinding op de fms APN zou per direct weer moeten werken, we melden de storing hierbij dan ook af.

Nogmaals excuses voor het ongemak.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Op dit moment krijgen we meldingen van klanten dat de fms APN (voor 4G voor Thuis klanten) niet werkt. Je krijgt de error 'Connection failed' te zien.



Daardoor kan de modem geen verbinding maken met ons netwerk. We doen hard ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen!
Een tijdelijke oplossing is het switchen naar de smartsites.t-mobile APN. Dan zal verbinding weer mogelijk zijn. Helaas kun je hiermee dan niet gebruik maken van port forwarding.

Nogmaals sorry voor het ongemak! Houd dit topic in de gaten voor updates.
Reputatie 5
Badge +11
Hi all,

Onze collega's van Netwerk hebben de oorzaak gevonden en het probleem direct kunnen oplossen. Jullie verbinding op de fms APN zou per direct weer moeten werken, we melden de storing hierbij dan ook af.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Reageer