Beantwoord

[Opgelost] 50 MB ipv 500 MB T-Mobile Extra Voucher

• 26 juli 2016
  • 7 reacties
  • 219 Bekeken

Reputatie 2
Hallo,
Ik vind het nogal bijzonder dat ik nu voor de 2e keer in een paar dagen een internetbundel koop van mijn punten deze schaf ik aan voor driehonderd zoveel punten voor 500mb
Dus heb al 1000mb gekocht en wat krijg ik 2x50mb
Erg raar en vraag me af hoe dit nou zit.
Graag zou ik dit horen

Mvg
Ester
icon

Beste antwoord door Amy 27 juli 2016, 12:56

Hey Ester,

Goed dat je aan de bel trekt ik snap namelijk dat je hier flink van baalt.

Ik ben net naar de situatie gaan kijken en we hebben momenteel te maken met een storing waardoor je niet het juiste aantal MB's krijgt. De voucher is momenteel ook niet meer beschikbaar in de T-Mobile Extra catalogus. Zodra deze weer naar behoren werkt kun je hem weer bestellen.

Vind je het goed als ik de T-Mobile Extra punten voor je bijboek?
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Ester,

Goed dat je aan de bel trekt ik snap namelijk dat je hier flink van baalt.

Ik ben net naar de situatie gaan kijken en we hebben momenteel te maken met een storing waardoor je niet het juiste aantal MB's krijgt. De voucher is momenteel ook niet meer beschikbaar in de T-Mobile Extra catalogus. Zodra deze weer naar behoren werkt kun je hem weer bestellen.

Vind je het goed als ik de T-Mobile Extra punten voor je bijboek?
Reputatie 2
Hoi Amy,

Ja boek mijn punten maar terug ik ben ze nu kwijt aan niets.
Bedankt in ieder geval voor je reactie.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Ester,

Inmiddels heb ik bericht gekregen dat de storing verholpen is. Alles werkt weer naar behoren en de voucher is inmiddels weer te bestellen in de T-Mobile Extra catalogus. Omdat je maar 50MB hebt ontvangen, krijg je een compensatie van ons. Aankomende vrijdag ontvang je een nieuwe voucher met 500MB. Zo kun je toch nog gebruikmaken van de MB's. Sorry voor het ongemak!
Reputatie 2
Hoi,

Dat berichtje kreeg ik net ook,maar zoals ik al in mijn eerste bericht vertelde heb ik twee keer een bundel van 500mb gekocht en twee keer 50mb ontvangen.
Dus lijkt het mij ook niet dat ik maar 1x die 500mb terug krijg.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Ester,

Fijn dat Thalina je op de hoogte heeft gebracht over de storing. Als het allemaal goed gaat ontvang je vrijdag gewoon twee keer een nieuwe voucher. Mocht dit niet het geval zijn wil je ons hier dan een berichtje sturen? Dan boeken we de punten natuurlijk alsnog terug naar je.

Uiteraard gaan we er voor zorgen dat het goed komt Ester! 🙂
Reputatie 2
Hoi,
Helemaal goed!!
Ik laat het weten als het niet goed gaat.
In ieder geval hartstikke bedankt
Reputatie 7
Badge +15
Hi Ester,

Super, houd ons maar op de hoogte en graag gedaan natuurlijk. We helpen je hier graag! 😃

Reageer