[Opgelost] 5GB-starttegoed niet beschikbaar voor Go Unlimited-klanten

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 9803 reacties
Goedemorgen,

Update 15/03: Het probleem is opgelost! Vanaf nu is gewoon 5GB start-tegoed beschikbaar voor alle Go Unlimited klanten.

We ontvangen berichten van meerdere Go Unlimited-klanten dat het 5GB-starttegoed vandaag niet beschikbaar is en men een onterechte melding krijgt dat deze al is verbruikt. Onze technici werken er aan om het z.s.m. op te lossen. Tot die tijd kunnen we gelukkig een alternatieve oplossing bieden. Laat een reactie achter in dit topic en dan helpen wij je graag verder!

Onze excuses voor het ongemak.

This topic has been closed for comments

16 reacties

"Tot die tijd kunnen we gelukkig een alternatieve oplossing bieden"

... wat is die oplossing dan 🙂?
Graag een alternatieve oplossing voor mij...
Ja graag vooe mij een oplossing. Dit is al dag 2. En mijn internet werkt ook heeeeeel slecht. Een simpele website opnemen duurt al heel lang...
Telefonisch en via chat kon ik niet geholpen worden, moest naar jullie op het forum toe..
Afwachtend..
Ik heb nog steeds geen reactie.. en geen internet..
Reputatie 3
Geen 5gb gekregen, graag een oplossing aub
http://www.t-mobile.nl/roamingstatus

Misschien lukt het via deze link.
Vanmorgen was voor mij het alternatief ingesteld, maar nu moet ik betalen voor mijn mbs. Dat schiet dan ook niet op.
Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen,

Het probleem is opgelost en vanaf nu is de 5GB start-tegoed weer beschikbaar! Als je nog problemen ervaart, laat het ons weten!
Opgelost? Heb geen 5g gekregen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Eijsjes,

Voor alle klanten met T-Mobile GO Unlimited is het probleem al ruim een week opgelost. Ik zie in het systeem dat je een Stel Samen & Stel Bij abonnement hebt, dus dit probleem had niet te maken met jouw abonnement. Wel zie ik dat jouw verlenging is ingegaan op 13/03/2017 en je jouw vorige abonnement om hebt gezet naar T-Mobile GO. Jouw oude abonnement is op 25/01/2017 gewijzigd. Maar ik zie geen verzoek terug dat je ook jouw verlenging over wilt laten zetten naar T-Mobile GO Unlimited. Dus ik vermoed dat jouw vraag daarover gaat 🙂 Als je jouw huidige abonnement alsnog wilt laten omzetten naar T-Mobile GO Unlimited kan dat heel eenvoudig via deze link. Mocht het niet lukken, trek dan even aan de bel. Laat dan even weten naar welke internetbundel je jouw abonnement wilt omzetten. Dan maak ik het voor je in orde.

Laat je weten of het is gelukt?
Als eerste bedankt voor de snelle reactie. Ruud gelukt, net zoals twee maanden geleden. 😁 Snap nog steeds niet wat er nou is fout gegaan, maar ik ben tevreden zo. Bedankt.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Eijsjes,

Geen dank, ik help je graag! Ik zie in het systeem nog geen wijziging staan van jouw abonnement naar T-Mobile GO. Heb je via de link een aanvraag gedaan? Mocht het niet lukken, dan kan ik het ook handmatig voor je aanpassen. Als je laat weten of je naar T-Mobile GO Unlimited over wilt of naar een andere internetbundel, dan verander ik het voor je in het systeem. Ik hoor het graag van je!

Voor nu: geniet van het mooie weer 🆒
Hoi Thalia.
Voor zover ik kan zien heb ik GO sinds vandaag.
Gr. En bedankt.
Emiel
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Emiel,

Ah super, goed om te lezen dat je inmiddels bent overgestapt. Bedankt voor je berichtje en je weet ons te vinden als je verder nog vragen of verzoeken hebt. 😉
Sinds 14 maart heb ik het Go unlimited abb, maar krijg nog geen enkele het 5 GB dagtegoed. Vanochtend startte ik zelfs met 0 en moest eerst 1 GB bijtanken.
Graag een oplossing/ reactie
Reputatie 7
Badge +20
Hi Drenk,

Ik zie dat je ook al in een ander topic hebt gereageerd. Het is niet de bedoeling dat je jouw vraag op meerdere plekken stelt, kun je hier in het vervolg rekening mee houden? Dit topic gaat op slot, aangezien dit een andere storing is, die ondertussen al opgelost is. Jouw vraag zal in het andere topic spoedig worden opgepakt