Beantwoord

[Opgelost] Activeren MB-aanvullers

• 16 maart 2019
  • 39 reacties
  • 2696 Bekeken

Reputatie 6
Badge +7
  • T-Mobile Moderator
  • 3845 reacties
[Update 18.50] De problemen met MB's aanvullen zijn opgelost. Jullie kunnen weer MB-aanvullers activeren via onze App of My T-Mobile. Onze welgemeende excuses voor het ongemak!

[Update 17.50] Onze technici zijn onafgebroken bezig met het onderzoek. We doen er alles aan om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Dank voor jullie meldingen en feedback. We blijven jullie op de hoogte houden middels dit topic.

[Update 16:30] Op dit moment zijn onze technici keihard bezig met het oplossen van het probleem. Weet dat we alles in werk stellen om ervoor te zorgen dat jullie weer kunnen aanvullen. Wanneer er meer bekend is dan laten we dit direct weten!

We krijgen meerdere meldingen dat een aantal van onze klanten geen MB-aanvullers kunnen activeren. Sorry voor het ongemak! Op dit moment zijn we met man en macht op zoek naar de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte.
icon

Beste antwoord door Brian 16 maart 2019, 18:54

[Update 18.50] De problemen met MB's aanvullen zijn opgelost. Jullie kunnen weer MB-aanvullers activeren via onze App of My T-Mobile. Onze welgemeende excuses voor het ongemak!
Bekijk origineel

39 reacties

Reputatie 1
Dit is geweldig waardeloos. Al uren geen Internet. Waarom zet u dat MB aanvullen niet tijdelijk uit, zodat ik toch internet heb. Dit bericht kan ik plaatsen dankzij een andere internet verbinding. Dat aanvullen is toch al waardeloos. Unlimmeted. Ja,ja
Werkt een tegoed bundel uit de t-mobile shop om dit persoonlijk tijdelijk te omzeilen?
Reputatie 1
Begrijp niet wat je bedoelt. Ik kan alleen een gratis GB aanvullen, maar dat werkt dus niet.
Het duurt nu al uren! Vanaf welk moment kan ik een vergoeding gaan claimen aangezien tmobile niet levert wat ze me verkocht hebben?
Back to the old days, toen je bundel nog op kon raken. Dacht dat ik dat had afgekocht...
Reputatie 3
Dit is vannacht -even na middernacht- ontstaan, dus nu ongeveer 16 uur geleden.
Iets meer feedback van T-mobile lijkt me wel gepast. Nu klik ik om de vijf minuten op de aanvuller met als resultaat dat m'n stemming er niet beter van word.
Dus beste luitjes van T-mobile: Wat is nu de status?
Hier hetzelfde probleem. Flink waardeloos, zeker als het zo lang duurt.
Een storing kan natuurlijk gebeuren. Zou het in de toekomst mogelijk zijn om via de app te melden dat er een storing is? Via jullie website kon ik dit helaas niet achterhalen. Uiteindelijk ben ik er via jullie webcare team achter gekomen.
Unlimited is inderdaad niet echt handig op de manier waarop het nu gaat steeds dat GB’s aan moeten vullen..... zit al een tijdje zonder internet nu doordat het niet aan te vullen is
Een storing kan natuurlijk gebeuren. Zou het in de toekomst mogelijk zijn om via de app te melden dat er een storing is? Via jullie website kon ik dit helaas niet achterhalen. Uiteindelijk ben ik er via jullie webcare team achter gekomen.

Top idee👍🏻
Ik vind dat tmobile nu echt in gebreke is en het lijkt mij logisch dat we een korting krijgen op de factuur van 1 dag! En ik nog twijfelen of ik ziggo zou vervangen door tmobile Thuis. 🤔🤔
Reputatie 1
Ik vind dat tmobile nu echt in gebreke is en het lijkt mij logisch dat we een korting krijgen op de factuur van 1 dag!
Als het niet 2 of 7 dagen worden.

Tmobile wist in een gesprek met mij te beweren dat schadeloosstelling niet mogelijk is daar aanvullen van mb’s een extra service is 😂 Was een chat met een agent en heb het zwart op wit. Zet eens wat capabel personeel neer Tmobile!! Altijd maar liegen en bluffen aan de telefoon!
Korting op de factuur van 1 dag...dat levert mij het astronomische bedrag op van 1.12 euro. Nee, geen behoefte om daaraan enige tijd te besteden.
Kunnen jullie hier voortaan wat beter over informeren. Op jullie website en in de app kon ik er niks over terugvinden. 20 minuten in de wacht bij jullie telefonische klantenservice, en daar kreeg ik te horen dat ook zij het niet kunnen aanvullen. Ik hoop dat jullie van plan zijn serieus naar het functioneren van deze dienst (aanvullen Gbites) te kijken want dit gaat te vaak niet goed naar mij idee. Echt irritant!!
Ja dat aanvullen is inderdaad klinklaren onzin ‘ja unlimited is geen tal’ nou dan maak je toch 100.000 GB per dag of zo iets hoe moeilijk is dat?

En het heeft echt niet te maken met jullie administratie wat je kan gewoon exact zien wat er verbruikt word veranderd deze aanvul onzin voor gamers is dit al helemaal GEEN GENOT.

Als je een game moet downloaden van 100GB en dat je dan 95x die knop moet aanklikken
Beste. T mobile

Is er geen mogelijkheid om de gehele aanvuller
uit te zetten.
Zodat er in iedergeval wel een internet verbinding is totdat je het probleem heb verholpen. Thuis kunnen we nu helemaal niks.
Een berichtje op de app zou inderdaad fijn zijn, heeft me nu ook bijna een uur gekost om uiteindelijk na een chatsessie hierheen verwezen te worden. Het heeft voor mij vandaag geen gigantische impact, maar jammer van de tijd.
Korting op de factuur van 1 dag...dat levert mij het astronomische bedrag op van 1.12 euro. Nee, geen behoefte om daaraan enige tijd te besteden.
Dat klopt, maar als alle unlimited klanten die vergoeding krijgen kost het hun vlug een behoorlijke som geld waardoor ze hopelijk wat meer gaan nadenken en juist investeren.
Dit duurt nu al de hele dag ! Het wordt tijd om er een echt unlimited abonnement van te maken zonder dat belachelijke aanvullen.
valt travel & surf hier ook onder? Ik heb nu geen internet en zit in het buitenland, echt superirritant!! (buiten de EU)
Dit duurt nu al de hele dag ! Het wordt tijd om er een echt unlimited abonnement van te maken zonder dat belachelijke aanvullen.
Helemaal mee eens! Dat aanvullen steeds is zo vervelend. Al de hele dag geen internet...
Yup.
Het zelfde geld voor 4G voor Thuis. Zelfs de oude abonnementen met een limiet waren stukken beter dan hoe het nu gaat.
Heb nu al de hele dag geen vast internet in huis.
Reputatie 6
Badge +7
[Update 17.50] Onze technici zijn onafgebroken bezig met het onderzoek. We doen er alles aan om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Dank voor jullie meldingen en feedback. We blijven jullie op de hoogte houden middels dit topic.

Reageer