Beantwoord

[Opgelost] Activeren MB-aanvullers

• 16 maart 2019
  • 39 reacties
  • 2710 Bekeken

Toon eerste reactie

39 reacties

Met alle respect maar zet de servers dan tenminste online je kunt het lezen het is bloedirritant het is namelijk zaterdag mensen zijn moe naar een werk week en willen graag relaxen en dan zul je zien hebben jullie t pas morgen avond geregeld en hebben er niks meer aan ivm Maandag weer naar het werk
Geef ons ons internet. We betalen er wel voor maar wij krijgen er niks voor terug. Maar een limiet van 100gb per dag of iets, maar dit is echt te gek voor woorden.
Verder vreemd dat de meeste posters met telefoon nr. afgebeeld worden....
Poeh poeh wat een klachten hier,
gewoon een fatsoenlijke abo met bundel nemen.
Misschien je abo ff verhogen voor de maand, kan dat een oplossing zijn?
Poeh poeh wat een klachten hier,
gewoon een fatsoenlijke abo met bundel nemen.
Misschien je abo ff verhogen voor de maand, kan dat een oplossing zijn?

Ik heb een unlimited!
Hoger kan niet. De meesten die hier klagen overigens.....
Gelukkig dat ik dit zag nu ik nog 900mb over heb voor vandaag, maar even geen content streamen! Hopelijk is het snel gefixt anders heb ik de rest van de avond geen internet meer!

Zo wel geprobeerd via de app als de website, maar beiden geven errors. Er was geen andere manier om MB-aanvulles aan te vragen toch? (middels SMS? Zou wel een fijne optie zijn)

Andere opties zou zijn om alle Unlimited klanten hun max van 5GB per dag te verhogen tot dat dit opgelost is...?

Update: Net week geprobeerd via de site, en het lukte weer!
Dank je wel t-mobile. Bij mij werkt het op dit moment wel weer.
Hier ook!
Reputatie 7
Badge +7
[Update 18.50] De problemen met MB's aanvullen zijn opgelost. Jullie kunnen weer MB-aanvullers activeren via onze App of My T-Mobile. Onze welgemeende excuses voor het ongemak!
[Update 18.50] De problemen met MB's aanvullen zijn opgelost. Jullie kunnen weer MB-aanvullers activeren via onze App of My T-Mobile. Onze welgemeende excuses voor het ongemak!
Thanks
Reputatie 3
Storing heeft dus bijna 19 uur geduurd.
Ik snap dat er af en toe een storing is. Maar kunnen jullie voortaan geen sms sturen bij een storing.
Nu ging ik gefrustreerd de mb-aanvuller proberen te activeren.
Reputatie 1

[Update 17.50] Onze technici zijn onafgebroken bezig met het onderzoek. We doen er alles aan om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Dank voor jullie meldingen en feedback. We blijven jullie op de hoogte houden middels dit topic.

[Update 16:30] Op dit moment zijn onze technici keihard bezig met het oplossen van het probleem. Weet dat we alles in werk stellen om ervoor te zorgen dat jullie weer kunnen aanvullen. Wanneer er meer bekend is dan laten we dit direct weten!

We krijgen meerdere meldingen dat een aantal van onze klanten geen MB-aanvullers kunnen activeren. Sorry voor het ongemak! Op dit moment zijn we met man en macht op zoek naar de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte.

Is er een nieuw probleem de app. laat niets meer zien, blijft alleen het rode rondje draaien. Heb al een nieuwe app ingezet, maar precies hetzelfde, ook na telf. opnieuw opstarten
Reputatie 3
Klopt! Hier ook. Vanmorgen werkte het nog / weer.

Reageer