Beantwoord

[Opgelost] Alle vaste diensten op T-Mobile Thuis regio Zuid-Holland 12-5

Toon eerste reactie

50 reacties

4205 wel TV, geen internet
Ik heb nog steeds geen internet/tv
Correctie: internet niet, tv wel
Tzelfde nog steeds😡
Reputatie 7
Badge +6
Ik merk hier en op social media dat nog niet iedereen online kan, ook al werkt de TV al wel weer. Zou je in dit geval een fabrieksreset willen uitvoeren? Let op: je Wifi-wachtwoord is dan ook weer terug naar de oorspronkelijke instellingen.
Werkt ook niet hier
Misschien even geduld uit oefenen👏
Fabrieksreset heeft er hier ook weinig zin in. Misschien later, hopelijk.
4204 GC nog steeds geen internet ! 😕 hoelang duurt dit nog
De reset werkt niet
Kan het geen hardwareprobleem in omgeving Gorinchem zijn? Aangezien zich er in die omgeving nog problemen voordoen.
Reputatie 2
Hier inmiddels weer internet..
Jahoor. We zijn weer in de lucht via WIFI
4205 lijkt het ook weer te doen
UPDATE: Nu echt goed nieuws: Overal is Internet weer hersteld. Ook in Gorinchem, Meerkerk en Tienhoven krijgen we meldingen binnen dat alle diensten weer werken. Onwijs bedankt voor jullie updates en geduld!
Nou hier nog steeds niet,ook niet na een harde reset....wordt helemaal gek hier😡😡😡😡😡😡
Reputatie 7
Badge +6
Dag beviolet1969,

Zojuist heb ik even gecontroleerd en alle diensten zouden nu weer goed moeten werken. Voor de zekerheid kun je het modem nog even 10 seconden van de stroom halen, maar dat is volgens mij niet nodig. Kun je nog eens testen of je het internet op kunt? 🙂
Ook in hartje Zeeland was de storing actief.
Omstreeks 18.00 uur werkte alles weer.
Telefoon werkte gelukkig wel tijdens de storing.
Internet werkt wel alleen wifi nog niet...ik probeer nog wat te veranderen in de router
Werkt nu weer perfect,bedankt voor alle moeite👍
Vast internet weer weg. Vandaag sinds 13 uur en nog steeds niet terug. Rotterdam, Overschie.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi kocaerms,

Dit gaan we samen oplossen! De storing is gelukkig al een tijdje opgelost, dus ik vermoed dat er bij jou iets anders aan de hand is. Heb je al een fabrieksreset op het modem geprobeerd? Zo ja, maar heeft dit geen effect, kun je dan mij in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan kan ik met je meekijken 🙂.
Hallo,hoe meld ik mij af voor de mail als er elke keer een bericht geplaatst wordt.?
Is al opgelostbij deze😄
Reputatie 6
Badge +7
Goed om te horen dat het gelukt is beviolet1969! 🙂

Reageer